اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان:

شهدای مبارزه با نفاق مظلوم واقع شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان گفت: شهدای مبارزه با نفاق مظلوم واقع شده‌اند و کمتر از آنها یاد شده است.

شهدای مبارزه با نفاق مظلوم واقع شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه نخستین یادواره شهدای مبارزه با نفاق استان زنجان اظهار داشت: یادواره شهدای مبارزه با نفاق امسال نخستین بار است در کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه خون این شهدا توسط منافقان ریخته شده است، گفت: همانطور که یاران سید‌الشهداء در روز عاشورا در مقابل کفار ایستادند و سینه سپر کردند و برای حفظ اسلام به پا خواستند شهدا نیز جان خود را فدا کردند.
فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا جان خود را در طبَق اخلاص گذاشتند، ادامه داد: ما امروز به پاس خون شهدا جمع شده‌ایم و اعلام می‌کنیم راه شهدا ادامه دارد و ما این راه را ادامه می‌دهیم.
وی با بیان اینکه شهدای مبارزه با نفاق مظلوم واقع شدند و تاکنون کمتر یادی از این شهدا شده است، تصریح کرد: در برخی استان‌ها این یادواره برگزار شده و در برخی‌ها نیز استان‌ها برگزار میشود.
کرمی خاطرنشان کرد: در بین این شهدا بازاری، کسبه، روحانی، دانش‌آموز، دانشجو، ائمه جمعه و ... و از همه اقشار مردم وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه منافقان شعار خود را رنگ و بوی اسلامی داده بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات خود را آغاز کردند، ادامه داد: زمانی که چهره منافقان در کشور برای مردم روشن و شناخته شد به آغوش دشمن امت اسلامی، صدام جنایتکار رفتند و دست بوس او شدند.
فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این منافقان دیروز سرباز کمر بسته دشمن امت اسلامی شدند و برای دشمن خدمات شایانی از بمب گذاری تا جاسوسی انجام دادند، یادآور شد: منافقان کور دل بعد از دفاع مقدس نیز فعالیت‌های خود را ادامه دادند و برای دشمن فعالیت‌های جاسوسی انجام دادند.
وی ابراز داشت: این محاربین الان به عنوان پیش مرگ‌های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس عمل می‌کنند و از مناطق حساس کشور و تاسیسات هسته‌ای کشورمان برای دشمن اطلاعات جاسوسی جمع می‌کنند.
کرمی با بیان اینکه در فتنه سال 88 محاربین (منافقان سابق) پا به پای فتنه گران حضور داشتند، تاکید کرد: مردم را می‌کشتند تا فتنه ایجاد شود و مراکز حساس را آتش می‌زدند تا مشکلات امنیتی به بار بیاورند.
وی با اشاره به اینکه محاربین و ملحدان (منافقان سابق) از هیچ جنایتی فروگذار نکردند، تصریح کرد: در این فتنه به قرآن، امام زمان (عج)، سیدالشهدا و اعتقادات مردم اهانت کردند.
فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: دست آنها به خون ملت ایران اسلامی آلوده است.
وی به ویژگی‌های ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این ملت عصر رسول خدا (ص)، امیرالمومنین (ع) و عاشورا ندیدند اما بهتر مردمانی عمل کردند که آن عصر و روزها را دیده بودند.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: امام فرموده است از ملت ایران در عصر رسول (ص) نیز وجود نداشته است.
وی با اشاره به اینکه ملت گوش به ولایت هستند، ادامه داد: اما مردم در صحنه بودند و حماسه آفریدند که یکی از آنها 9 دی بود.
فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز عظمتی که مردم زنجان در روز تاسوعا و عاشورا می‌آفریند در دنیا کم نظیر است.
استان زنجان، 288 تن از افراد صنوف و اقشار مختلف خود را در طی عملیات‌های تروریستی گروهک‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی تقدیم انقلاب کرده است که درصد بالایی از این شهدای بزرگوار را مردم عادی استان تشکیل می‌دادند.
یادواره شهدای مبارزه با نفاق در زنجان در راستای معرفی منافقان به نسل جوان برگزار شده است.
منافقان، از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون، درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده‌اند و در راستای رسیدن به اهداف شوم خود نه تنها سیاسیون کشور، بلکه مردم عادی را نیز هدف ترور‌های خود قرار داده‌اند.
منافقان که نماد واقعی شیطان هستند امروزه مورد حمایت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس هستند.
مراسم یادواره "شهدای مبارزه با نفاق استان زنجان" با هدف شناساندن چهره منافقان و توطئه‌های شوم آنها و همچنین شناسایی شهدای نفاق در سطح استان برگزار شد.
این مراسم شامگاه شنبه در محل حسینیه اعظم زنجان با حضور آحاد مختلف مردم، اساتید حوزه علمیه، محققین و مسئولان استان برگزار شد.
انتهای پیام/ل10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول