اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری گلستان خبر داد:

عصر جدید پرفروش‎ترین سینمای گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری گلستان گفت: بیشترین فروش فیلم‎های اکران شده تا پایان مرداد ماه سال جاری در سطح سینماهای استان مربوط به سینما عصر جدید است.

عصر جدید پرفروش‎ترین سینمای گلستان
محسن ربانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: فروش فیلم‎های سینمایی در پنج ماه نخست سال گذشته به میزان 712 میلیون و 956 هزار ریال بوده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال جاری به میزان یک میلیارد و 302 میلیون و 843 هزار ریال افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: 61 فیلم در پنج ماه نخست سال جاری در سینماهای استان اکران شد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 58 فیلم گزارش شده است.
رئیس حوزه هنری استان گلستان به میزان استقبال بازدیدکنندگان از فیلم‎های سینمایی در سطح استان اشاره کرد و افزود: استقبال علاقمندان به فیلم‎های سینمایی تا پایان مرداد ماه سال جاری از سینما عصر جدید یک تعداد 37 هزار و 895 نفر، سینما عصر جدید دو تعداد 16 هزار و 273 نفر، سینما بهمن یک تعداد 9 هزار و 17 نفر، سینما بهمن دو تعداد 12 هزار و 745 نفر، هجرت گنبدکاووس 23 هزار و 217 نفر و سینما بهمن آزادشهر 7 هزار و 621 فیلم بوده است.
رئیس حوزه هنری استان همچنین به میزان استقبال علاقمندان به فیلم سینمایی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بازدید فیلم در سینما عصر جدید یک تعداد 19 هزار و 419 نفر، سینما عصر جدید دو تعداد 10 هزار و 768 نفر، سینما بهمن یک نیز 5 هزار و 708 نفر، سینما بهمن دو تعداد 3 هزار و 670 نفر و سینما هجرت گنبدکاووس 15 هزار و 472 نفر و سینما بهمن آزادشهر نیز تنها یک فیلم اکران شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول