اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان اعلام کرد:

تبدیل سمنان به قطب سینمایی کشور

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: با تلاش‏هایی که صورت گرفته است، می‏کوشیم سمنان به قطب صنعت سینمایی کشور تبدیل شود.

تبدیل سمنان به قطب سینمایی کشور
علیرضا خلخالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: سینما با توجه به بحث اثرگذاری زیاد هنر تاثیر فراوانی در فرهنگ کشور دارد و این موضوع در استان سمنان نیز مستثنی نیست.
وی اضافه کرد: باید بکوشیم فرهنگ سینما به عنوان هنر هفتم را به نسل‏های دیگر منتقل کنیم تا همگان از آن به خوبی بهره‏مند شوند.
رئیس کارگروه فرهنگ و هنر استان سمنان یادآور شد: نگاه دولت‏های نهم و دهم به تقویت سینما معطوف بوده و در استان سمنان نیز این موضوع در دستور کار دولتمردان و مسئولان استان قرار دارد.
خلخالی ادامه داد: ایجاد پردیس‏های سینمایی در شهرهای شاهرود و دامغان از کارهایی بوده که با حمایت از بخش خصوصی صورت می‏گیرد تا معضل کمبود سینما برطرف شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: با حمایت و تقویت سینما می‏توانیم این صنعت را از آسیب‏هایی که به آن وارد می‏شود، در امان نگه داریم.
خلخالی افزود: اعطای تسهیلات به بخش خصوصی در استان سمنان یکی از راه‏هایی بوده که می‏توانیم با راه‏اندازی پردیس‏های سینمایی، این صنعت را زنده کنیم و آن را رونق دهیم.
رئیس کارگروه فرهنگ و هنر استان سمنان گفت: توجه به فرهنگ و صنعت سینما باید به صورت ویژه انجام شود تا بتوانیم با اقدامات خوب، این فرهنگ را در نسل جوان احیا و اوقات فراغت آنان را غنی‎سازی کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول