اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری استان زنجان:

مرمت سینماهای زنجان نیازمند تامین اعتبار است

خبرگزاری فارس: معاون حوزه هنری استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار سینماهای قدس و یاسمن مرمت می‌شوند.

مرمت سینماهای زنجان نیازمند تامین اعتبار است
غلامحسین نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به جمعیت استان زنجان داشتن یک سینما برای مردم شهر زنجان قابل قبول نبوده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مرمت دو سینمای قدس و یاسمن زنجان در دست اقدام است، افزود: در صورت تامین اعتبار مرمت این دو سینما صورت می‌گیرد.
معاون حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: همه امکانات از جمله مقاوم سازی دو سینما به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار مرمت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نقشه‌های مرمت سینما قدس و یاسمن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است، بیان داشت: برنامه‌‌ریزی برای مرمت این دو سینما در زنجان از سوی حوزه هنری وجود دارد و در صورت تامین اعتبار تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از هنرمندان سینما و تئاتر استان زنجان به مناسبت روز سینما خبر داد و افزود: از پیشکسوتان و فعالان عرصه سینما و تئاتر در این همایش تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه رویکرد حوزه هنری ساخت تله فیلم و فیلم نیست، یاد آورشد: تولید فیلم کوتاه از برنامه‌های حوزه هنری محسوب می‌شود.
معاون حوزه هنری زنجان حضور هنرمندان متعهد زنجانی را در برنامه‌های حوزه هنری از دستاوردهای بزرگ این حوزه عنوان کرد و گفت: در سال جاری جمال شورجه از هنرمندان استان زنجان در حوزه هنری حضور یافت و این برنامه برای سایر هنرمندان زنجانی که در کشور فعالیت می‌کنند ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه زنجان از ظرفیت‌های بالایی در عرصه سینما برخوردار است بیان داشت: در صورت تامین اعتبارات لازم از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول