اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران خبر داد:

ساخت 103 کلاس درس در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران گفت: در هفته دولت امسال 22 پروژه با 103 کلاس درس با اعتباری بیش از 8.9 میلیارد تومان به‌ بهره‌برداری رسید.

ساخت 103 کلاس درس در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر،  صبح امروز به مناسبت هفته دولت، دبستان 12 کلاسه برادران علوی افتتاح شد.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مازندران با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی گفت: خدمات دولت نهم و دهم بسیار چشمگیر و مستمر بوده است و خیران نیز در این بخش گام‌های بلندی برداشته‌اند.
علی نبیان خاطرنشان کرد: اگر بنده در امر آموزش و پرورش گامی بردارم در ازای آن از دولت حقوق دریافت می‌نم ولی این خیران بدون هیچ چشمداشتی از مال خود می‌بخشند تا مملکتی آزاد و شکوفا داشته باشیم که این جای تقدیر است.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مازندران در ادامه نوید احداث مجتمع شبانه روزی در رامسر را که از برکات سفر سوم هیئت دولت است را داد و گفت: با وجود مشکلات مالی بسیار این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

* مدارس نوساز به‌جای مدارس تخریبی
مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز در این مراسم آموزش و پرورش را یکی از ارگان‌های تاثیرگذار در توسعه کشور دانست و گفت: تاثیری که آموزش و پرورش در توسعه، رشد و شکوفایی جامعه گذاشته و می‌گذارد بر کسی پوشیده نیست.
محمدرسول حیدرپور بیان داشت: یکی از مهم‌ترین بخش تاثیرگذاری آموزش پرورش به این دلیل است که نسل آینده مملکت را در دو بخش مهم آموزشی و پرورشی تربیت می‌کند.
وی اظهار داشت: برای تربیت نسل آینده از یک طرف به نیروی انسانی علمی و کارآمد و از سوی دیگر به امکانات و تجهیزات رفاهی آموزشی نیازمندیم که در بخش دوم در شهرستان رامسر مردم توجه ویژه داشته‌اند و در بخش‌های مختلف با اهدای زمین، ساخت مدارس، تامین تجهیزات و ... مشارکت فعال دارند.
حیدرپور با اشاره به اینکه بیشتر مدرسه‌های شهرستان در زمین اهدایی بنا نهاده شد، ادامه داد: مدرسه برادران علوی نیز در 2 هزار و 175 متر زمین بنا شده است که 2 هزار و 100 متر آن توسط برادران علوی اهدا شد.
مدیر آموزش و پرورش رامسر اضافه کرد: خیران نقش بسیار مهمی  را در توسعه آموزش و پرورش ایفا می‌کنند.
وی در ادامه افزود: این مدرسه با اعتباری بیش از 826 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و نوسازی احداث شد و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که در این شهرستان در دهه فجر، هفته دولت و سایر مناسبت‌ها یا مدرسه‌ای برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی داریم و این امر ادامه همچنان ادامه دارد و به تدریج مدارس تخریبی ما جای خود را به مدارس نوساز و با تجهیزات نو خواهند داد. 
 
* ساخت مدرسه شهید فضل کریمی
فرماندار رامسر نیز احداث این مدرسه را که همان مدرسه شهید فضل کریمی بوده است را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: این مدرسه تخریبی بوده و دانش‌آموزان ما احساس امنیت نمی‌کردند.
محمدصالح رضاخانی تصریح کرد: نگاه ما به تعلیم و تربیت باید یک نگاه خوب و ویژه باشد، پروژه‌های بسیار خوبی را در آموزش و پرورش شاهدیم و به زودی تمامی مدرسه‌های تخریبی ما جای خود را به مدارس نوساز میدهند.
رضاخانی اذعان داشت: در صورت تهیه زمین مدرسه شهید فضل کریمی نیز با نام خود شهید احداث میشود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول