اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید دامغان خبر داد:

بیکاری 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دامغان گفت: با توجه به دارا بودن مدارک تحصیلی بالا، 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغانی جویای کار هستند.

بیکاری 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغان
محمدتقی کشاورزیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برای جذب این تعداد از فرزندان شاهد و ایثارگر بیکار دامغانی، مکاتبات و تلاش‏هایی صورت گرفته که امیدواریم با توجه به اینکه این افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‏ارشد هستند، بتوانیم شغل خوبی برایشان ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون همچنین برای 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغانی شغل ایجاد شد که اکثر این افراد در جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش مشغول به فعالیت شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز برای پنج نفر از فرزندان شاهد موفق شدیم شغل ایجاد کنیم.
وی افزود: تاکنون 12 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغانی توانسته‏اند از وام خوداشتغالی استفاده کنند.
وی یادآور شد: برای 15 نفر دیگر از فرزندان شاهد و ایثارگر دامغانی نیز جهت دریافت وام خوداشتغالی به ازای هر نفر 100 میلیون ریال پرونده تشکیل و از این تعداد، 40 پرونده به صندوق مهر امام رضا (ع) برای دریافت تسهیلات ارسال شده است.
کشاورزیان اضافه کرد: وام‏های خوداشتغالی در زمینه‏های صنعت، خدمات و . . . بوده که از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) و دیگر بانک‏های عامل پرداخت می‏شود.
وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و شهرستان دامغان تمام تلاش خود را به کار می‏گیرد که بتواند خدمات خوبی را به خانواده معظم شهدا و ایثارگر و فرزندان آنان در زمینه پرداخت تسهیلات، ایجاد شغل، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و . . . ارائه دهد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول