اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:

شیوه واسطه‌گری در فوتبال ایران غلط است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: فوتبال به دلال نیاز دارد،‌ ولی متاسفانه این شیوه واسطه‌گری در ایران کاملا غلط است و مسئولان فدراسیون باید با این موضوع برخورد کنند.

شیوه واسطه‌گری در فوتبال ایران غلط است
نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فدراسیون فوتبال باید به جای دلال، شرایط را برای حضور بازیکنان بازنشسته فوتبال در این عرصه مهیا کند تا فوتبال ما بیش از این ضرر دلال بازیهای غلط را ندهد.
وی با بیان اینکه اخیرا بحث دلالی و مبارزه با دلالیسم بیشتر از سایر موضوعات فضای فوتبال ایران را در برگرفته است تصریح کرد: به نظر من برای واسطه‌گری در فوتبال، فدراسیون می‌‌تواند از بازیکنان بازنشسته‌ای که بنا به دلایلی از فوتبال دور هستند استفاده کند، چرا که اگر قرار است اصول اخلاقی در فوتبال رعایت شود این افراد بهتر می‌توانند کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک ادامه داد: با اجرای این طرح حتی ما مربیان برای جذب بازیکنان خود می‌توانیم به نظر مدیران برنامه اعتماد کنیم و دست واسطه‌هایی که به  استادیوم هم نمی‌آمدند و از فوتبال شناختی نداشتند و فقط به خاطر منافع مالی در این راه وارد شده‌اند را قطع کنیم.
دست‌نشان با مهم خواندن این پروسه افزود: متاسفانه بسیاری از مربیان فوتبال، دیگران را به دلالی متهم می‌کنند، ولی در هنگام ارائه دلیل و مدرک سکوت می‌کنندکه کار شایسته‌ای نیست.
وی گفت: من معتقدم  همان مربیانی که دم از فوتبال ناپاک و دلالی می‌زنند باید اسم ببرند تا آنها رسوا شوند، همانطور که اگر در جامعه افرادی کار ناشایست انجام می‌دهند باید رسوا ‌‌شوند تا جامعه از افراد ناپاک، پاک شود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری در ادامه پیرامون وضعیت تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: خوشبختانه این وقفه ایجاد شده در مسابقات برای تیم ما خوب بود چرا که ما تمرینات تیم را دیر شروع کرده بودیم و این وقفه دو هفته‌ای باعث شد با برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم هماهنگ‌تری را برای مسابقات آماده کنیم.
وی همچنین از حضور یک مهاجم سوئیسی برای تقویت خط حمله تیم در تمرینات این تیم خبر داد و اضافه کرد: قرار است این بازیکن در تمرینات تیم شرکت کند تا در صورت تایید فنی این بازیکن را جذب کنیم.
پس از وقفه دو هفته‌ای مسابقات لیگ یک، تیم شهرداری روز 24 شهریور درگرگان به مصاف اتکا می‌رود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول