اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقف شهرداری مدعی؛

هفته دوم لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان پایان یافت

خبرگزاری فارس: هفته دوم مسابقات لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان با توقف شهرداری بندرعباس در برابر ستاره انقلاب رودان به پایان رسید.

هفته دوم لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوین بندرعباس صبح امروز در نشست بیان نحوه برگزاری این مسابقات با اشاره به توقف تیمش در مقابل ستاره انقلاب رودان، گفت: با وجود خلق موقعیت‌های فراوان، روی بد فوتبال نصیب ما شد و نتوانستیم موقعیت‌های بدست آمده را تبدیل به گل کنیم.
حسن حسین‌پور با بیان اینکه تیم شهرداری نوین به خوبی بر بازی تسلط داشت، اظهار داشت: از اینکه توانستیم در طول نود دقیقه حریف را در نیمه زمین خودش محصور کنیم، بسیار خشنودم و مزد تلاش خود در تمرینات را گرفتیم اما از نتیجه بدست آمده به هیچ وجه رضایت ندارم.
وی تصریح کرد: باید بازیکنان در مسابقات آینده دقت بیشتری به خرج دهند تا به این آسانی امتیازات از دست نرود و امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم خود را بر حریفان غالب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوین بندرعباس در خصوص دیدار هفته آتی تمیش برابر آرش میناب خاطر نشان کرد: آرش میناب از تیم‌های قدرتمند در فصل جاری لیگ استان است و دیدار سختی به طور حتم با این تیم در میناب برگزار میکنیم و امیدوار به کسب نتیجه لازم هستیم.
حسین‌پور در پایان تیم شهرداری نوین را از مدعیان فصل جاری دانست و عنوان کرد: تا انتهای فصل راه طولانی باقیست و تیمی که بتواند روند یکسانی از خود بر جای بگذارد، شرایط رسیدن به رده‌های بالایی جدول را داراست.
یادآور می‌شود در مسابقه مذکور که از سری مسابقات هفته دوم لیگ ممتاز فوتبال استان هرمزگان برگزار شد
تساوی شهرداری نوین در دقایق پایانی تیم فوتبال شهرداری نوین بندرعباس در دقایق پایانی از شکست گریخت.
این تیم که در هفته نخست با چهار گل از سد تیم "جبل بر شهرو" عبور کرده بود در مقابل ستاره انقلاب رودانی قرار گرفت که موفق شد در هفته ابتدایی با دو گل از سد تیم کشاورز میناب بگذرد.
در این دیدار که در مجتمع ورزشی دوراهی ایسینی با حضور 100 هوادار برگزار شد، علی رغم بازی هجومی تیم شهرداری نوین این بازیکنان تیم میهمان بودند که در اواخر نیمه اول بر روی یک غافلگیری دروازه نارنجی پوشان بندرعباسی را گشودند تا تلاش‌های تیم میزبان تا دقیقه 89 نتیجه‌ای در برنداشته باشد تا در این دقیقه امین رحیمی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند.

*سایر نتایج هفته دوم لیگ برتر ممتاز فوتبال استان هرمزگان به شرح زیر است:
شاهین بندرلنگه 0-1 اروند بندرعباس
میناب طیور 4-0 پاریش بستانو
زرین دشت لمزان 4-1 جبل برشهرو
تربیت بندرعباس 1-0 استقلال درگهان
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول