اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی نژاد در آیین جشن ثبت جهانی موسیقی بخشی‌های خراسان ـ 1

11 سپتامبر دروغ استکبار را در مبارزه با تروریسم آشکار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور تاکید کرد: 11 سپتامبر ادعاهای دروغ استکبار و سردمدارانش را در مبارزه با تروریسم آشکار کرد.‌

11 سپتامبر دروغ استکبار را در مبارزه با تروریسم آشکار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آیین جشن ثبت جهانی موسیقی بخشی‌های خراسان اظهار داشت: استکبار به بهانه مبارزه با تروریسم، اقدام به حمله به یک کشور و کشتن یک میلیون نفر آدم و ادعای طلبکاری می‌کند.
وی گفت: 11 سپتامبر ساخته و پرداخته خود استکبار بوده و مبارزه با تروریسم بهانه‌ای بیش نیست.
رئیس جمهور با بیان اینکه در این راه هزاران نفر نیز به بهانه مبارزه با تروریسم جان خود را از دست داده‌اند، افزود: در این کشور مدعی دموکراسی، بعضاً جنازه‌ای در منزلی چندین روز متعفن شده و هیچ کس از این جریان متوجه نمی‌شود و معلوم است که در این کشور، به جای عشق و تعالی نخوت، غرور و پلیدی‌ها جای خود را می‌گیرد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: این کشور 100 میلیون دلار اسلحه به منطقه ما صادر می‌کند و این نشان از رویکرد استکبار برای ترویج خشونت و جنگ در بین کشورها است.
وی اضافه کرد: کشورهایی هستند که برای پر کردن جیب خودشان جنگ راه می‌اندازند و در لیبی این موضوع به صراحت دیده می‌شود.
رئیس جمهور در ادامه رسیدن به عدالت و توحید را نیاز به هنر عشق و محبت دانست و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف صنایع دستی در بین کشورهای عضو به توسعه روابط در میان کشورها خواهد انجامید.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در خراسان شمالی آغاز فصل مشترکی از مناسبات کشورهای عضو است، افزود: این فعالیت‌ها که به صورت مشترک برگزار شده، آثار موثری خواهد داشت و دل‌ها را به یکدیگر نزدیک و در اقتصاد کشورها نیز اثر دارد.
وی برپایی نمایشگاه صنایع دستی اکو را کاری را زیبا و فاخر دانست و گفت: شایسته است تا با پایین آمدن قیمت، این آثار به زندگی‌ها وارد شود.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه صنایع دستی روح داشته و با آدم صحبت می‌کنند، همه این‌ها در زندگی امروز بشر نقش داشته، از این رو شایسته است تا برپایی این نمایشگاه به صورت فصلی در دستور کار موسسه فرهنگی اکو قرار بگیرد.
وی ارائه آثار صنایع دستی در این نمایشگاه‌ها را موجب احیا و بازگشتن به فرهنگ اصیل کشورهای عضو اکو عنوان کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول