اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد:

عرضه کالا زیر قیمت بازار در نمایشگاه پاییزه قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: تمام اجناس و کالاهای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به طور میانگین بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.‌

عرضه کالا زیر قیمت بازار در نمایشگاه پاییزه قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسیپور در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا به اهداف برگزاری نمایشگاه پاییزه اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و توزیع کالا با قیمت مناسب در آستانه بازگشایی مدارس و دوره پیک تقاضا برای تهیه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، ضرورت برپایی چنین نمایشگاهی احساس میشد که خوشبختانه با تعامل و همکاری مناسب دستگاه‌های مسئول این امر محقق شد.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا در فصل مدارس دایر شده و تمام اجناس و کالاهای آن به طور میانگین بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.
استاندار قم ایجاد سهولت در خرید و تأمین رفاه، آسایش و رضایت مردم را از رویکردهای اصلی این نمایشگاه عنوان و گفت: تلاش شده تا تمام کالاهای ضروری و مورد نیاز شهروندان در این نمایشگاه ارائه شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پور با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، فضا و زمینه رقابتی خوبی را فراهم کرده است، تصریح کرد: در کنار نظارت بر قیمت محصولات، اهتمام ویژه‌ای به کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه صورت گرفته و مسئولان نمایشگاه باید از فروش هر گونه محصول فاقد کیفیت و یا با کیفیت پایین جلوگیری کنند.
گفتنی است نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در قم روزهای 19 لغایت 29 شهریور از ساعت 15 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول