اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک جهرم:

مسئولان گوشه چشمی به ژیمناستیک جهرم داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان جهرم گفت: مسئولان گوشه چشمی به ورزش ژیمناستیک در جهرم داشته باشند.

مسئولان گوشه چشمی به ژیمناستیک جهرم داشته باشند
فرامرز مهرآوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: ورزش ژیمناستیک در شهرستان جهرم از سال 65 شروع به فعالیت کرده و طی این سال‌ها استعدادهای درخشان و قهرمانان خوبی را به جامعه معرفی کرده است.
وی با بیان اینکه در جهرم ورزش ژیمناستیک مورد بی‌مهری قرار گرفته است افزود: این ورزش پایه و اساس هر رشته ورزشی محسوب می‌شود و اهمیت آن به گونه‌ای بوده که وزارت آموزش و پرورش امسال آموزش ژیمناستیک را در دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان اجباری کرده است.
مهرآوران عدم وجود خانه ژیمناستیک و محلی مناسب برای تمرین ورزشکاران را از مشکلات این ورزش در شهرستان جهرم دانست و ابراز داشت: توقع داریم که مسئولان گوشه چشمی به ورزش ژیمناستیک در جهرم انداخته و مانند همیشه در راستای پیشرفت ورزش در این شهرستان یاری‌گر ما باشند.
رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان جهرم مسیر طولانی محل تمرین این ورزش را از دیگر مشکلات این هیئت ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: محل تمرین ژیمناستیک در اداره تربیت بدنی جهرم مشترک با ورزش‌های دیگر بود که با راه‌اندازی و افتتاح سالن ویژه ورزش‌های رزمی که در سفر اخیر استاندار فارس به جهرم انجام شد این محل در اختیار هیئت ژیمناستیک قرار گرفت.
وی با بیان اینکه امکانات هیئت ژیمناستیک شهرستان جهرم قدمتی 20 ساله دارد گفت: این امکانات از سال 67 تا کنون در اختیار هیئت ژیمناستیک قرار دارد که این ورزش نسبت به امکانات موجود فعالیت خوبی را از خود نشان داده است.
مهرآوران لزوم تاسیس خانه ژیمناستیک در جهرم را ضروری دانست و تصریح کرد: ورزش ژیمناستیک در جهرم با استقبال مناسب خانواده‌ها رو به رو شده که ‌امکانات در خور و شان خود را می‌طلبد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول