اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد:

توزیع 20 هزار بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان کرجی

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از توزیع 20 هزار بسته فرهنگی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بین دانش آموزان کرجی خبر داد.

توزیع 20 هزار بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان کرجی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرداری در جمع مدیران، معاونان و مسئولان مناطق دوازده‌گانه و سازمان‌های تابعه اظهار داشت:‌ این اقدام به منظور شاداب سازی روز اول مدرسه و همچنین ایجاد فضای مناسب انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا همچنین در روزهای آغازین سال تحصیلی، به تمامی مدارس این کلانشهر خدمات مختلفی مانند نصب بنر خیرمقدم نیز ارائه می‌شود.
این مسئول با بیان این که تمهیدات لازم به منظور آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان انجام شده است تأکید کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده فضای مدارس گل‌کاری می‌شود.
آقازاده ادامه داد: بر این اساس مدیران مدارس به منظور بازسازی فضای سبز مرکز آموزشی خود می‌توانند طی هماهنگی با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گل و گیاه مورد نیاز خود را تأمین کنند.
وی در ادامه سخنان خود از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و افزود: تدارکات لازم به منظور برگزار کردن برنامه‌های اول مهر در این شهرستان انجام شده است.
آقازاده ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است که در هر منطقه شهرداری، در دو مدرسه به صورت متمرکز ویژه برنامه بازگشایی مدارس با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود.
آقازاده همچنین از  اهدای 20 دستگاه کامپیوتر به مدارس برتر خبر داد و اظهار داشت: 20 دستگاه کامپیوتر به 20 مدرسه برتر کلانشهر کرج از سوی شهرداری به منظور رفاه دانش‌آموزان فراهم شده است.
وی یادآور شد: تاکنون 90 درصد اقدامات در بخش مدیریت شهری برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است که به طور قطع طی چند روز آینده مابقی امور به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول