اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قول میدهم هفته به هفته بهتر شویم

منصوری: حاشیه‌سازی تیم صبا را در کرمان متوقف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: با ارائه یک بازی خوب و منطقی، حاشیه‌سازی تیم صبای قم را در کرمان متوقف می‌کنیم.

منصوری: حاشیه‌سازی تیم صبا را در کرمان متوقف می‌کنیم
حسین منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم مس سرچشمه بازی بسیار خوبی را از خود در مقابل شاهین به نمایش گذاشت و پیروزی آن یک نتیجه منصفانه بود.
وی افزود: تیم فوتبال مس سرچشمه پس از این برد روحیه بسیار بالایی پیدا کرد و هم‌اکنون از لحاظ روانی در بهترین شرایط قرار دارد.
منصوری در پاسخ به اینکه تیم صبای قم در کرمان همیشه حاشیه‌ساز بوده است، شما چه تدابیری برای آن دارید، تصریح کرد: در تیم مس سرچشمه تمام بازیکنان قوانین حاکم بر این تیم را می‌دانند و این قول را می‌دهم که حاشیه‌سازی این تیم برای تیم‌های کرمان در بازی مقابل ما به پایان می‌رسد.
وی با تأکید بر اینکه با ارائه یک بازی خوب و منطقی اجازه وارد کردن حاشیه در کرمان را به تیم صبای قم نمی‌دهیم، گفت: بازیکنان مس سرچشمه تنها در فکر سه امتیاز این دیدار هستند تا با اقتدار در هفته‌های آینده از انتهای جدول روند صعودی خود را طی کنند و به رده‌های بالاتر برسند.
منصوری با بیان اینکه علی سامره در ترکیب این تیم مقابل صبای قم به دلیل محرومیت حضور ندارد، بیان داشت: آمینکه مهاجم تیم ملی نیجریه نیز در تمرینات مصدوم شده است و قادر به بازی مقابل صبای قم نیست و نفر جایگزین وی بستگی به نظر کادر فنی دارد.
به گزارش فارس، تیم فوتبال مس سرچشمه در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم شهید باهنر کرمان این هفته میزبان تیم فوتبال صبای قم است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول