اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

من شرفی هستم، او بلاژویچ

شرفی: به مس سرچشمه آمده‌ام تا کار بزرگی انجام دهم

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: آمده‌ام تا کار بزرگی انجام دهم و این تیم را در لیگ برتر نگه دارم.

شرفی: به مس سرچشمه آمده‌ام تا کار بزرگی انجام دهم
اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: من به این تیم آمده‌ام تا کار بزرگی انجام دهم و مس سرچشمه را در لیگ برتر نگه دارم. انسان ماجراجویی هستم و در زندگی برای موفقیت باید کار کرد. البته نمیدانم سرنوشت چه خواهد شد.

وی در مورد اینکه برخی انتقاد میکنند که سابقه سرمربیگری زیادی در لیگ برتر ندارد گفت: من در ایران نبوده‌‌ام و به همین دلیل کمتر در لیگ مربیگری کرده‌ام و سه چهار سال سرمربی لیگ برتر بوده‌ام اما برخی سی چهل سال در ایران بوده‌اند و مربی هم نبودند و مدام در لیگ برتر مربیگری کرده‌اند.
 
سرمربی جدید تیم مس سرچشمه در مورد اینکه بلاژویچ هم به عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب خواهد شد و تصور میکند در کرمان او موفق‌تر باشد یا مربی کروات گفت: بلاژوویچ مربی بزرگی است و در ایران هم کار کرده و با فرهنگ و فوتبال ما آشناست و نیاز به زمان ندارد که فوتبال مان را بشناسد. من اصغر شرفی هستم و او بلاژویچ و هر کس جایگاه خودش را دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول