اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سابق کشورمان در لبنان:

رژیم صهیونیستی رفتنی و نابود شدنی است

خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی رفتنی و نابود شدنی است.

رژیم صهیونیستی رفتنی و نابود شدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، محمد ایرانی سفیر سابق کشورمان در لبنان پیش از ظهر امروز در همایش بیداری اسلامی که در سالن زینبیه (س) شهرستان ازنا برگزار شد، تحولات موجود در منطقه را مانند فروپاشی شوروی سابق دانست و گفت: ریشه این تحولات برمی‌گردد به بهمن ماه سال 1357ایران و اینکه 30 سال است این سئوال در ذهن ملت‌های منطقه پیش آمده که چرا ملت ایران توانست حکومت شاهنشاهی وابسته به استکبار را نابود کند و یک حکومت اسلامی را به قدرت برساند.
وی یکی دیگر از علت‌های این تحولات را نارضایتی ملت‌ها از حکومت‌ها دانست و افزود: مردم از وضعیت موجود ناراضی بودند و این نارضایتی‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... را شامل می‌شود.
این عضو دستگاه دیپلماسی کشورمان اظهار داشت: این ملت‌ها به دنبال حضور قدرتمند اسلام در کشورشان هستند و می‌خواهند قوانین کشورشان در چارچوب اسلام باشد و اسلام در کشورشان حکومت کند.
وی تحولات موجود را عمق‌دار دانست و گفت: شرایط به وجود آمده تحت هیچ شرایطی به وضعیت سابق بر نمی‌گردد.
ایرانی اشغال سفارت رژیم صهیونیستی در مصر را یک اتفاق بسیار مهم دانست و گفت: این اتفاق بعد از سقوط حسنی مبارک دومین ضربه اساسی به رژیم صهیونیستی است که این رژیم را از درون و خارج دچار چالش و سردرگمی کرده است.
 وی اظهار داشت: مردم انقلابی مصر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی خواهان قطع رابطه با رژیم صهیونیست هستند.
ایرانی نارضایتی‌های موجود در داخل رژیم صهیونیستی را نشأت گرفته از تحولات منطقه دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با از دست دادن حسنی مبارک به عنوان یک پشتوانه بزرگ دچار یأس و نامیدی شدیدی شده است و از درون دچار فروپاشی است.
وی بیان داشت: رژیم صهیونیست شعار از نیل تا فرات را یک سراب می‌پندارد و الان فقط به فکر حفظ خودش است.
وی گفت: رژیم صهیونیستی رفتنی و نابود شدنی است و این را مردم خودش بیشتر از دیگر ملت‌ها قبول دارد که در آینده نزدیک دچار فروپاشی می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول