اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشتخوار:

مخالفت ایران با رژیم صهیونیستی مبنایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشتخوار خطاب به عده‌ای که نمی‌خواهند مبنای اسلامی را بفهمند و دنبال سیاسی کاری می‌روند، گفت: مخالفت اسلام و ایران با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی یک مخالفت مبنایی است.

مخالفت ایران با رژیم صهیونیستی مبنایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کازری با تقدیر از حضور معنوی روزه‌داران و امت حزب‌الله رشتخوار در راهپیمایی روز جهانی قدس که به منظور اعلام انزجار جهان اسلام از جنایات اسرائیل غاصب و پایمال کردن حق ملت مظلوم فلسطین انجام شد، اظهار داشت: مردم ایران همزمان با صبح آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس دوباره خط بطلان بر اهداف شوم و پوشالی صهیونیسم جهانی کشیدند و پایه‌های استکبار جهانی را دوباره به لرزه در آوردند.
وی خطاب به عده‌ای که نمی‌خواهند مبنای اسلامی را بفهمند و دنبال سیاسی کاری می‌روند و برخی اوقات هم می‌خواهند کینه مردم و رهبری را به اسرائیل کم رنگ نشان دهند، گفت: مخالفت اسلام و جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی یک مخالفت مبنایی است.
وی با اشاره به جنبش‌های و خیزش‌های اسلامی در منطقه گفت: مردم مصر اعدام حسنی مبارک، قطع ارتباط با اسرائیل غاصب و... را از مطالبات جدی و فوری خود می‌دانند.
وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند تا زمانی که بر قدس شریف احاطه داشته باشد حمایت ملت مسلمان از فلسطین ادامه دارد و آنان باید باور کنند که تسلط بر فلسطین خیالی واهی و پوچ است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری گفت: مردم باید برخی خوش‌خدمتی‌ها را که برای جذب آراست  مد نظر اشته باشند.
کازری گفت: مردم با دنبال کردن جریانات سیاسی جلو منحرفان و فتنه‌گران را به انتخابات آینده و مجلس بگیرند و فریب تخیل‌های آبکی گروه‌ها و جریانات سیاسی برخی احزاب را نخورند.
انتهایپ یام/ صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول