اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

ایران اسلامی موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: ایران اسلامی موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی است.

ایران اسلامی موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حجت‌الله شیرمحمدی بعد از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در دشتستان اظهار داشت: مبارزه با ظلم بویژه در مواردی که ظلم به دین و اهداف الهی که همانا اهداف خلقت است بر همه مسلمین واجب بوده و ایشان باید در صحنه مبارزه حاضر شوند.
وی افزود: اجر و پاداش عبادات اجتماعی از عبادات فردی بالاتر است، چون این عبادات خدمت به دین و جامعه اسلامی هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مردم با سر دادن شعار و حضور در صحنه در روز قدس بر حکومت‌های وابسته بر ظلم و استبداد لعن و نفرین می‌فرستند و خداوند دعاهای ایشان را اجابت می‌کند و باعث نابودی و زوال مستکبران و منافقان می‌شود.
شیرمحمدی در ادامه به بیان دیدگاه قرآن کریم در ارتباط با قوم یهود پرداخت و عنوان داشت: قوم یهود راحتی در دنیا را می‌طلبد و به رضای خدا توجهی ندارند، یهود روحیه راحت‌طلبی دارد و به خداوند متعال هم اهانت می‌‌کند.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان ساخت: به خاطر روحیه رفاه‌طلبی قوم یهود سیستم ربا و ربا دادن را در کل جهان به راه انداخته و از همین طریق خیلی کشورها و بویژه آمریکا را وامدار خود کرده است.
شیرمحمدی تصریح کرد: یهود کسانی هستند که سخنان و کلمات تورات را تحریف کرده و از جای اصلی خود تغییر داده‌اند.
وی‌ با اشاره به روحیه نژادپرستی در پروتوکل یهود گفت: یهودیان برای خدا جسمیت قائل می‌شوند و خود را فرزندان خدا می‌دانند، همچنین به خاطر همین روحیه نژادپرستی فقط به خود اعتماد دارند و اجازه ورود هیچ کس به این دین را نمی‌دهند.
شیرمحمدی تاکید کرد: یهودیان نسبت به زندگی دنیا حریص‌ هستند و حاضرند تمام دنیا را نابود کنند و به آتش بکشانند تا خودشان در رفاه و آسایش بمانند.
وی متذکر شد: اگر انقلاب اسلامی ایران و حرکت انقلابی مردم ایران نبود امروزه هیچ کشوری جرات ایستادگی مقابل صهیونیسم را نداشت و در واقع ایران اسلامی موجبات اضمحلال رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است.
شیرمحمدی بیان داشت: اسرائیل در جنگ همیشه از روانشناسی جنگ و این تئوری بهره‌برده که باید تهدیدات خود را عملی کند و فلسطین هم همیشه بر این مسئله دقت نظر داشته است.
این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: نخستین باری که تهدادات اسرائیل عملی نشد در جنگ 33 روزه با حزب‌الله لبنان بود که این جهانخواران سیلی محکمی از انقلابیون و حزب‌الله دریافت کردند.
وی افزود:‌ عامل اصلی شکل‌گیری موج‌های اسلامی در کشور‌های منطقه تحقیری بود که در هیچ زمانی مسلمانان بر خود روا ندانسته‌اند و در مکتب اسلام هیچ‌ جایی ندارد.
شیرمحمدی عنوان داشت: ما پیرو مکتب علی(ع) و حسین (ع) هستیم و حفظ حرمت مکتب اسلام را وظیفه خود می‌دانیم و در این راه تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی و اقتصادی و ... فراوانی را متحمل شده‌ایم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول