اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دامغان:

نگاه جدیدی در آموزش و پرورش دامغان حاکم می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: نگاه جدیدی در آموزش و پرورش دامغان حاکم می‏شود که سبب رضایت فرهنگیان خواهد شد.

نگاه جدیدی در آموزش و پرورش دامغان حاکم می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی امانی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران دامغانی اظهار داشت: رسانه‏ها و مطبوعات در جامعه ما به عنوان رکن چهارم مطرح بوده و از این جهت رسانه و مطبوعات از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.
دبیر شورای آموزش و پرورش دامغان اظهار کرد: باید کارهایی که در آموزش و پرورش اتفاق می‏افتد، اخبار و گزارشات آن از طریق مطبوعات و رسانه‌ها به جامعه منتقل شود و از این جهت روابط مطبوعات و رسانه با آموزش و پرورش باید تقویت شود و با هم تعامل خوبی داشته باشند.
امانی خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه‏ها‌ باید زمینه‌ای را ایجاد کنند که اگر مردم ایراد و سئوالی از آموزش و پرورش دارند، با تعامل و روابط عمومی دوجانبه و با انتقال سئوالات و ایرادات مردم بتوانیم به آنان پاسخگو باشیم و انجام این کار بر عهده مطبوعات و رسانه‏هاست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان افزود: در مدیریت جدید در آموزش و پرورش دامغان رویکردی جدید طراحی شده که امیدواریم این روند به خوبی اجرا شود.
وی اضافه کرد: فرهنگیان بدانند یک نگاه جدید در آموزش و پرورش دامغان در حال حاکم شدن است که امیدواریم رضایت فرهنگیان را فراهم کند.
امانی گفت: رسانه‏ها و مطبوعات باید آموزش و پرورش را یاری کنند تا نقاط ضعف این دستگاه برطرف و نقاط قوت آن بهتر از گذشته تقویت شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان همچنین از برگزاری نشست صمیمانه و دوستانه با خبرنگاران و مطبوعات و خبرگزاری‏ها و رسانه‏ها در آینده‌ای نزدیک به منظور آشنایی و اعلام برنامه‌های مدیریت جدید آموزش و پرورش دامغان خبر داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول