اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌علت عدم رعایت ضوابط تبلیغات سالم و قانونی؛

18 واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پلمپ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 18 واحد صنفی در این استان به‌علت عدم توجه به تذکرات بدنبال رعایت تبلیغات سالم و قانونی پلمپ شد.

18 واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پلمپ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در کمیته ستاد هماهنگی تبلیغات شهری این استان اظهار داشت: با توجه به ناهنجاری‌هایی که در رابطه با تبلیغات شهری و محیطی در سطح استان شاهد هستیم ضروری است تا واحدهای صنفی بیش از پیش اصول و ضوابط قانونی را رعایت کنند.
وی افزود: در همین راستا به 135 واحد صنفی تذکر کتبی داده شده و که از این تعداد 18 واحدی که به این تذکرات توجه نکرده‌اند، پلمپ شده‌اند.
گنجی تأکید کرد: واحدهای صنفی باید توجه داشته باشند که از به‌کار بردن واژه‌های بیگانه در تبلیغات واحدهای خود خودداری و اصول و موازین قانونی و شرعی را در تبلیغات رعایت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تبلیغات یکی از ضروری‌ترین و حساس‌ترین موضوعاتی است که در عصر امروز نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در زندگی افراد ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: عرصه تبلیغات محیطی نیز یکی از مهمترین عرصه‌های تبلیغات در جامعه است که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و نمادهای جنگ نرم در جامعه باید توجه ویژه‌ای به تبلیغات محیطی در سطح استان داشته باشیم.
گنجی بر ضرورت فرهنگ‎سازی در راستای انجام تبلیغات شهری سالم در سطح استان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و ناهنجاری‌های بسیاری که در رابطه با تبلیغات شهری مشاهده می‌شود باید با فرهنگ‌سازی صحیح، معضلات و مشکلات فراروی این عرصه را برطرف کرد.
این مقام مسئول بر ضرورت تعامل و همکاری همه‌جانبه متولیان فرهنگی در راستای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی تبلیغات محیطی تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری همه‌جانبه متولیان فرهنگی می‌توان واحدهای صنفی فعال در این بخش را بر اساس اصول و ضوابط قانونی تبلیغات شهری ساماندهی کرد.
گنجی تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی که در حوزه چاپ و تبلیغات در سطح استان فعال هستند باید دارای مجوز رسمی از اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند در غیر اینصورت با واحدهای صنفی بدون مجوز  برخورد قانونی خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول