اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس خبر داد:

فعالیت معدن شن کلاردشت با وجود حکم پلمپ

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی چالوس گفت: بعد از گذشت حدود یک هفته از دستور و حکم قاضی مبنی بر تعطیلی واحد شستشوی کارخانه شن و ماسه کلاردشت، این کارخانه فعالیت خود را انجام می‌دهند.

فعالیت معدن شن کلاردشت با وجود حکم  پلمپ
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، نورعلی رادمهر پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان چالوس با انتقاد از عملیاتی نشدن پلمپ واحد شستشوی این واحد از کارخانه خواستار پیگیری مسئولان ذیربط شد.
وی اظهار داشت: رسوبات ناشی از فعالیت این واحد در پایین دست که به بخش مرکزی چالوس منتهی می‌شود مشکلات عدیده‌ای را در سردهانه‌های کشاورزی و کانال‌های آب‌های زراعی روستاها بوجود آورده است و به غیر از آسیب‌هایی که به تجهیزات کشاورزی منطقه وارد آورده است موجب خسارات فراوانی در محصولات کشاورزی نیز شده است.
رئیس شورای بخش مرکزی چالوس همچنین  با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای هچیرود و 12 روستای دیگر به شهر تصریح کرد: ایجاد بخش کلارستاق غرب برای روستاهای بخش مرکزی نیز در دستور کار قرار داشته و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی چالوس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این تعاونی به عنوان یکی از چهار تعاونی برتر استان به وزارت کشور معرفی شده است، بیان داشت: از تعاونی‌های برتری که هر استان معرفی کرده است، تعاونی‌های برتر کشور همزمان با هفته تعاون معرفی میشود.
عیسی میردار از تعاونی دهیاران این بخش به عنوان یکی از فعال‌ترین تعاونی دهیاران استان یاد کرد و اذعان داشت: تشکیل اتاق فکر در شهرستان، تجمیع ماشین‌آلات، پیگیری بیمه دهیاران و تشکیل کارگروه فنی برای تسهیل در امور عمرانی روستاها از اقدامات اخیر این تعاونی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول