اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شبکه دامپزشکی نکا:

8 قصابی در نکا پلمپ میشود

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان نکا گفت: هشت پرونده پلمپ قصابیهای نکا در دست اقدام است.

8 قصابی در نکا پلمپ میشود
به گزارش خبرگزاری فارس در نکا، محمد حسن مرتاضی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی ساخت کشتارگاه صنعتی در نکا اظهار داشت: این قصابان  متخلف براساس شکایات فراوان مردمی مبنی بر غیر بهداشتی بودن قصابیها پلمپ میشوند.
وی افزود: از این تعداد در حال حاضر یک پرونده به دادگستری راه یافته و بقیه در کلانتریهای نکا است که در موعد مقرر رسیدگی میشود.
مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان نکا بیان داشت: با اخذ مجوز احداث کشتارگاه صنعتی شرق مازندران در نکا، بسیاری از مشکلات ذبح و حمل غیربهداشتی گوشت برطرف میشود و در این راستا، شهرداران، اتحادیه قصابان و مسئولان باید با جدیت وارد کار شوند.
وی با تاکید بر تعامل شهرداران یادآور شد: در حال حاضر تا احداث کامل این کشتارگاه، ماشین حمل گوشت در اختیار شهرداریهای شرق مازندران قرار دارد تا گوشت سالم و بهداشتی به مردم تحویل شود.
مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان نکا ادامه داد: برای کنترل بیشتر بر قصابیها اکیپ‌های مختلف در نظر گرفته شده و  برخورد با افراد متخلف انجام میشود که در این اواخر نیز با فروشندهایی که اقدام به توزیع گوشت در مغازه خواروبارفروشی میکرد، برخورد شد.
مرتاضی افزود: امیدواریم در برخورد با متخلفان برخورد  و جریمه مناسبی ازسوی مراجع ذیصلاح انجام شود که در همین راستا نیز ما در برخورد با متخلفان از طریق اماکن عمومی اقدام میکنیم.
معاون فرماندار نکا نیز در این جلسه با تاکید بر ارائه گوشت بهداشتی سالم به مردم، خاطرنشان کرد: باید در این راستا نظارت و کنترل بیشتر و بهتری انجام شود.
نجاتعلی سلیمی افزود: تسریع در تکمیل کشتارگاه صنعتی در نکا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است که باید با هماهنگی لازم با اتحادیه قصابان و در صورت لزوم با مشارکت آنان عملیاتی شود.
وی در پایان گفت: کشتار دام در دامداریها ممنوع است و این اطلاع‌رسانی باید توسط مرکز بهداشت و درمان، دامپزشکی و جهاد کشاورزی انجام شود.
انتهای پیام/م20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول