اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس:

6 سالن سینما در دماوند افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: افتتاح حداقل سه سینمای رسمی مجهز به سالن‏ها و تجهیزات استاندارد و سه سینمای غیررسمی با تجهیزات در جشنواره سیب دماوند صورت می‏گیرد.

6 سالن سینما در دماوند افتتاح می‏شود
شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از تأثیرات مثبت جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند بر رشد فرهنگی مردم این شهرستان ابراز خرسندی کرد.
وی اضافه کرد: وقتی در یک فراخوان بیش از 180 اثر هنری در مدت کوتاهی از سراسر استان تهران و از دور افتاده‏ترین نقاط به دبیرخانه جشنواره ارسال می‏شود، باید به این حرکت هنرمندان افتخار کرد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: افتخار بزرگی است که در مملکتی زندگی می‏کنیم که بار هنری و فرهنگی دارد و مردمی که اهل تمدن و فرهنگ هستند تا این اندازه در آن زیاد است.
رامین گفت: امیدوارم که جوانان و اهالی شهرستان دماوند با مشاهده آثاری که به این دبیرخانه ارسال شده، تلنگری بخورند و به فکر بیفتند که چطور می‏شود، جوانی در دورافتاده‏ترین و محروم‏ترین نقاط تا این اندازه عمیق به اتفاقات اطرافش توجه می‏کند و به نگارش موضوعی می‏پردازد و بعد آن را به یک اثر هنری تبدیل می‏کند.
وی افزود: چرا ما نباید بیشتر فکر کنیم و این تلنگر قطعاً سبب خواهد شد که مردمی دوراندیش‏تر و عمیق‏تر در آینده شهرستان دماوند را اداره کنند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: افتتاح حداقل سه سینمای رسمی مجهز به سالن‏ها و تجهیزات استاندارد و سه سینمای غیررسمی با تجهیزات ویدئو پروژکشن که فیلم‏های روز سینماهای کشور در آنها به نمایش گذاشته خواهد شد، از جمله دیگر کارهای فرهنگی است که در جشنواره سیب دماوند صورت می‏گیرد.
رامین حمایت همه‏جانبه از جشنواره سیب دماوند را ضروری دانست و گفت: در کنار هنرمندان و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تلاش شد تا آنچه آرزوی مشترک همه ما، جامعه هنری شهرستان دماوند، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای فرهنگی عمومی دماوند و تک تک آحاد مردم این شهرستان بود، محقق شود.
وی با ابراز خرسندی از اینکه امسال دومین سال برگزاری جشنواره سیب دماوندی است، اضافه کرد: داشتن یک دبیرخانه دائمی، یک اثر ماندگار فرهنگی در این شهرستان دماوند خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس ادامه داد: همچنین بسیار خوشحالیم که امسال با موانع کمتری مواجه هستیم و با دید بازتری به آینده نگاه می‏کنیم و از این بابت به مردم و مسئولان شهرستان دماوند تبریک می‏گویم.
رامین خواستار حضور بیشتر مردم در این جشنواره شد و تأکید کرد: همه مردم معتقد و مؤمن این شهرستان را دعوت می‏کنیم که همچون سال گذشته حدالمقدور کسب و کار را رها و در سالن‏های نمایش فیلم حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه قطعاً نقطه بارز شهرستان دماوند داشتن جو فرهنگی و اعتقادی است، گفت: جو فرهنگی، معنوی و اعتقادی در سالن‏ها، بزرگ‌ترین سرمایه و بزرگ‌ترین نقطه تمایز جشنواره فیلم شهرستان دماوند با سایر جشنواره‏های فیلمی است که در دیگر نقاط کشور اجرا می‏شود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: حضور مردم عادی کوچه و خیابان سبب رشد این جشنواره خواهد شد و البته خود مردم نیز به وسیله این جشنواره رشد پیدا می‏کنند و این یک اثر متقابل خواهد بود.
رامین تصریح کرد: فراخوان تعداد فیلم بیشتر از هنرمندان کشور، برای بهتر اجرا شدن جشنواره است که این اتفاق به صورت طبیعی رخ خواهد داد به شرط اینکه بهتر مدیریت صورت گیرد تا با داشتن جدول زمان‏بندی دقیق، کار منظم‏تری انجام شود و هدایای مرغوب‏تری در نظر بگیریم به طوری که شرکت‏کنندگان سطوح بالاتر، آثار مرغوب‏تر و مطلوب‏تری را به این جشنواره ارسال کنند.
وی گفت: اگر جشنواره به صورت دقیق مدیریت و اجرا شود، هر سال به سمت تعالی پیش خواهیم رفت و هر سال معتبرتر خواهیم شد و افراد سطح بالاتری در جشنواره شرکت خواهند کرد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس تاکید کرد: با اطمینان می‏گویم که در چند قدم آینده می‏توانیم به حدی از کیفیت برسیم که بتوانیم فراخوان بین‏المللی بدهیم.
رامین همچنین خواستار پوشش خبری کافی از رخدادهای این جشنواره و ثبت تمام وقایع شد و گفت: ثبت وقایع می‏تواند در گام‏های بعدی ما را راهنمایی کند تا بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم و در کنار هم یک جشنواره مردمی داشته باشیم.
وی گفت: در اثر تبلیغات رسانه‏ای مختلف انتظار می‏رود که عده زیادی مهمان، غیر از اهالی شهرستان دماوند در این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول