اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان قهرمانی کشور؛

10 تکواندوکار قمی روی شیاپ‌چانگ می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان قم از حضور 10 تکواندوکار قمی در پیکارهای تکواندو رده سنی نونهالان قهرمانی کشور خبر داد.

10 تکواندوکار قمی روی شیاپ‌چانگ می‌روند
علی افکاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: حضور در مسابقات مهمی که بر اساس تقویم فدراسیون تکواندو در سطح کشور و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های مهم و دارای اولویت این هیئت محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: از ابتدای سال و به خصوص بعد از تعطیلات مدارس و آغاز برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال، برنامه‌های مختلفی در رشته ورزشی تکواندو در هر دو بخش بانوان و آقایان در استان قم به اجرا در آمده است که بخش مهمی از آن به اعزام به رقابت‌های تکواندو قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور در تمام رده‌های سنی بازمی‌گردد.
رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: خوشبختانه تکواندو قم در تمام رده‌های سنی فعال است، کار سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مربیان پر توان تکواندو قم به خوبی در حال انجام است و این نوید آینده‌ای درخشان را در تکواندو قم می‌دهد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور بیان داشت: بر اساس تقویم فدراسیون تکواندو این دوره از مسابقات با شرکت برترین‌های کشور در اوزان مختلف به میزبانی هیئت تکواندو استان یزد برگزار می‌شود.
افکاری بیان کرد: کار بسیار سختی است اما تکواندوکاران مدعی می‌توانند از این مسابقات با کسب مدال بازگردند زیرا با تلاش بی‌وقفه مربیان خوب تکواندو قم تیم خوب و آماده‌ای به این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شده است که امید زیادی به کسب مدال دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این تیم در وزن اول علی چهره قانی، در وزن دوم سجاد علی پور و در وزن سوم مهدی عابد به روی شیاپچانگ قرار می‌گیرد، ضمن اینکه در وزن چهارم مسعود کریمی منش برای تیم قم با حریفان مسابقه می‌دهد و در وزن پنجم نیز علی بابایی مقدم تیم اعزامی هیئت تکواندو قم به رقابت‌های رده سنی نونهالان قهرمانی کشور را یاری خواهد کرد.
رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد: نفرات آماده قم در دیگر اوزان نیز شانس کسب مدال دارند زیرا نماینده تیم اعزامی تکواندو نونهالان قم در وزن ششم مهدی جندقی است و در وزن هفتم علی بختیاری برای تیم قم مبارزه می‌کند و در وزن هشتم میلاد اکرمیه بزچلویی به مسابقات اعزام شده است.
وی در ادامه از اعزام در اوزان نهم و دهم در ترکیب هیئت تکواندو استان قم به پیکارهای رده سنی نونهالان قهرمانی کشور خبر داد و اظهار داشت: در این تیم محمد قاسمی در وزن نهم و محمد صفایی در وزن دهم مقابل حریفان به روی شیاپچانگ خواهند رفت، ضمن اینکه این تیم را محمدرضا سلیمانی و مجتبی صراف زاده به عنوان سرپرست و سرمربی هدایت می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول