اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

هر وقت بتوانم برای تماشای بازی تراکتورسازی میروم

کرمی: امیدوارم جام جهانی تکواندو برگزار نشود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: بهتر است که جام جهانی تکواندو به بعد از المپیک منتقل شود و قبل از این بازیها برگزار نشود.

کرمی: امیدوارم جام جهانی تکواندو برگزار نشود
یوسف کرمی که شب گذشته دیدار تراکتورسازی و استقلال را در ورزشگاه آزاد تماشاگر بود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: تراکتورسازی تبریز تیم استان من است و به عنوان یک آذری به ورزشگاه رفتم. برای اولین بار بود که به دیدار بازیهای تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی می رفتم؛ اما معمولاً دیدارهای این تیم را در تبریز از نزدیک تماشا میکنم.

وی ادامه داد: جو ورزشگاه هنگام دیدارهای تراکتورسازی یک فضای خاص است و همیشه حاشیه‌های آن از خود بازی خبرسازتر میشود. آذریها روی تیم‌شان عرق خاصی دارند و شب گذشته حدود 15 هزار نفر از استان آذربایجان در ورزشگاه حضور داشتند.

قهرمان تکواندو جهان درباره اظهارات برخی مبنی بر اینکه شکست حق استقلال نبود، یادآور شد: در فوتبال ایران نمیتوان گفت حق تیمی برد یا باخت است هر تیمی که از فرصت‌ها بیشتر استفاده کند بدون شک برنده است. تراکتورسازی امسال تیم خوبی را با امکانات مناسب فراهم کرده است و باید نتیجه بگیرد.

کرمی در مورد عدم توجه باشگاه‌های آذربایجانی به تکواندو به عنوان مدال آور المپیک گفت: اتفاقاً در این خصوص با مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی صحبت کردم ایشان معتقد است که تا وقتی در فوتبال به یک خودکفایی نرسند در رشته‌های دیگر سرمایه‌گذاری نخواهند داشت. من به عنوان نماینده ورزشکاران استان باید این مسئله را پیگری میکردم، بقیه کار با آنهاست.

وی درباره تغییر زمان جام جهانی افزود: امیدوارم این مسابقات به بعد از المپیک لندن منتقل شود چون برای نفرات اعزامی به المپیک سخت است که در آستانه این مسابقات به اوج برسند.

کرمی خاطرنشان ساخت: بعد از مسابقات جهانی من در اردوی صربستان و به دنبال آن کمپ کره شرکت و تمرین کردم و اکنون خسته هستم. برای المپیک نیازمند یک تمرین منظم و مداوم هستیم. به زودی لیگ برتر هم شروع میشود و باید در آنجا شرکت کنیم به همین دلیل ترجیح میدهم در مسابقات مختلف دیگر شرکت نداشته باشم.

وی در پایان از عدم افزایش مبلغ قراردادهای لیگ انتقاد کرد و یادآور شد: چند سالی است که این مبلغ ثابت مانده و شاید کم هم شده است. تا حرف هم می زنیم اعلام می کنند که ممکن است باشگاه به طور کامل در تکواندو تیم ندهد به همین دلیل مجبوریم که تحمل کنیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول