اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

دشمن می‏خواهد هویت جوان مسلمان را تهی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب می‏خواهند هویت جوان مسلمان را تهی کنند.

دشمن می‏خواهد هویت جوان مسلمان را تهی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس معصومی در جلسه طرح ابرار شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‏های حوزه کربلای بسطام گفت: دشمن می‏خواهد هویت جوان مسلمان را تهی کند و او را به مرحله پوچی و بی‏هویتی سوق دهد.
معصومی در سخنانی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه اسلام گفت: دشمن، اسلام و اعتقادات ما را در این جنگ هدف قرار داده است و باید هوشیار بود تا بتوان راه درست مقابله با آن را پیدا کرد.
امام جمعه بسطام با اشاره به شیوه‏های دشمن در اسلام‏ستیزی گفت: نقاشی‏های موهن علیه پیامبر اسلام، ساخت فیلم‏های موهن ضد احکام قرآن و آتش‏زدن قرآن کریم راه‏های دشمن در به چالش کشیدن اسلام و مقابله با آن است.
معصومی اضافه کرد: باید هوشیار و با بصیرت باشیم و در مقابل این تهاجم دشمن آرایش مناسبی را اتخاذ کنیم.
این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به عرفان‏های نوظهور و گسترش آن در بین جوانان جامعه افزود: دشمن می‏خواهد جوان مسلمان را به سوی پوچی و بی‏هویتی سوق دهد.
معصومی بیان داشت: باید مراقب بود و با آگاهی‏بخشی و ایجاد بصیرت در جامعه و بیان اهداف و مسیر صحیح اسلام و عرفان اسلامی، در مقابله با هجمه دشمن ایستادگی کرد.
وی در پایان با بیان اینکه باید جلسات آگاه‏سازی اخلاقی، اسلامی و بصیرتی را در بین جوانان بیشتر کرد، گفت: باید ارتباط بهتری را با نسل جوانان ایجاد کرد تا بتوان با مصون‏سازی جوانان، جلوی نفوذ تهاجم استکبار را گرفت.
گفتنی است؛ جلسات طرح ابرار تا پایان سال هر ماه برگزار می‎شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول