اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛

دو فیلم هنرمندان بوشهری نمایش داده میشود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر گفت: دو فیلم سکار ساخته داریوش غریب زاده و تولد یک گلوله از آثار خود من در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نمایش داده میشود.

دو فیلم هنرمندان بوشهری نمایش داده میشود
کریم فائقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: فیلم‌های برگزیده"بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران" در "بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران" نمایش و توزیع می‌شوند.
وی افزود: قرار است با همکاری "موسسه رسانه‌های تصویری" فیلم‌های برگزیده بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران" به همراه خلاصه‌ای از گزارش افتتاحیه، اختتامیه و گزارش تصویری جشنواره در دو DVD و به شکل یک بسته فرهنگی در تیراژ دو هزار نسخه تهیه و تکثیر شده که همزمان با برگزاری جشنواره در مهر ماه به شکل هدیه به تمام شرکت کنندگان اهدا میشود.
سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر خاطر نشان کرد: این حرکت در جهت اهداف آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران و به منظور امکان دیده شدن آثار برگزیده فیلم کوتاه صورت گرفته و از این پس با همراهی "مدیریت محترم موسسه رسانه‌های تصویری" در تمامی دوره های آن تداوم دارد.
فائقیان گفت:در ادامه گزارش ستاد خبری جشنواره نام فیلم‌های" سکار" داریوش غریب زاده که سال گذشته در جشنواره تندیس بهترین فیلم داستانی (در دو بخش بین الملل و ملی ) و "تولد یک گلوله"ساخته خودم که تندیس بهترین فیلم به مفهوم مطلق با نگاه ملی را دریافت کرده‌اند نیز دیده می‌شود.
وی یادآور شد: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 19 الی 24 مهر ماه در تهران  و از 28 مهر الی 2 آبان ماه در هشت منطقه فرهنگی شامل: آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویراحمد و مازندران برگزار میشود و پس از آن برگزیدگان بخش ملی و بین الملل جشنواره در دفاتر شصت‌ گانه انجمن در سراسر کشور برای علاقه‌ مندان به نمایش در می‌آیند.
وی در ارتباط با موفقیتش در جشنواره جشنواره معتبر و بین المللی فتوژورنالیسم آمریکا نیز گفت:  جشنواره معتبر و بین المللی فتوژورنالیسم آمریکا که توسط انجمن عکاسی آمریکا برگزار می‌شود با درخشش عکاسان کارگاه عکس انجمن سینمای جوان بوشهر به کار خود پایان داد.
فائقیان ادامه داد: در این جشنواره که در دو بخش آزاد و احساسات انسانی برگزار شد در بخش آزاد از اثر بنده با عنوان "نماز" با مدال PSA  تقدیر شد.
سرپرست انجمن سینمای جوان بوشهر گفت: همچنین در دو بخش احساسات انسانی و آزاد جشنواره آثار  کریم فائقیان، سید محمد فاطمی  و صابر زمانی حضور داشت.
وی گفت:  سال گذشته نیز مدال طلای این جشنواره را خانم زینب عربی و مدال برنز را علیرضا حسن زاده از اعضای این دفتر دریافت کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول