اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گره‌گشایی از روند اجرایی پروژه صورت گرفت؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اردوگاه امام حسین یاسوج

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تقویت روند اجرایی ساخت اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد از این مجتمع فرهنگی بازدید کرد.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اردوگاه امام حسین یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی اردوگاه امام حسین(ع) یاسوج گفت: از محل اعتبارات استانی برای تکمیل فاز اول این اردوگاه، 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده که امیدواریم مابقی نیاز این پروژه از کمیته امداد مرکز تامین شود تا این پروژه مهم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد. 
اکبر نیکزاد بیان داشت: اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد در نزدیکی شهر یاسوج و در مکانی دیدنی و زیبا بنا شده که امیدواریم بتواند امکان میزبانی کهگیلویه و بویراحمد را از اردوهای ملی و استانی فراهم کند.
وی با تقدیر از اقدامات فرهنگی کمیته امداد این استان افزود: برای تکمیل این اردوگاه لازم است همه ادارات به‌ویژه ادارات منابع طبیعی، امور آب و برق این استان، با کمیته امداد همکاری کنند.
این مسئول عنوان کرد: برای اجرای کف‌پوش سالن ورزشی، شبکه برق و آسفالت محوطه این اردوگاه، مبلغ 2 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.
نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اگر عملیات اجرایی در فاز اول در کمتر از 50 روز آینده به بهره‌برداری برسد، در مورد فازهای بعدی و اعتبارات لازم تصمیم‌گیری می‌شود گفت: 45 روز دیگر از اردوگاه فرهنگی ورزشی امام‌حسین (ع) بازدید خواهیم داشت تا در جریان روند اجرایی کار و وعده اتمام فاز اول این پروژه قرار بگیریم.
مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر تکمیل فاز اول این اردوگاه بیش از 2 میلیارد ریال اختصاص داده شده هزینه لازم دارد، کمیته امداد این استان آن را از مرکز پیگیری و تامین کند تا در موعد مقرر اردوگاه امام حسین (ع) به بهره‌برداری برسد.
نیکزاد اظهار امیدواری کرد: با پرداخت مبلغ مذکور در 50 روز آینده بتوانیم اولین اردوی کشوری و یا استانی را در این مجتمع برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای در مهلت 45 روزه برای تکمیل این اردوگاه، نسبت به ساماندهی، زیباسازی و برطرف کردم مشکلات بستر رودخانه بشار در کنار مجتمع مذکور، اقدام کند.
این مسئول از شرکت آب منطقه‌ای خواست تا بستر رودخانه بشار را برای استفاده کمیته امداد و نه ساخت و ساز در اختیار این نهاد قرار دهد تا خدمات بهتری به دانش‌آموزان و دیگر استفاده کنندگان از این اردوگاه ارائه شود.
نیکزاد اداره کل منابع طبیعی و شرکت امور آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد را ملزم کرد تا به‌گونه‌ای عمل کنند که کمیته امداد این استان برای ادامه ساخت و تکمیل این مجتمع تفریحی فرهنگی به مشکلی بر نخورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اردوگاه‌های ادارات را در این استان، متعلق به عموم مردم و جوانان دانست و اذعان داشت: اردوگاه امام حسین (ع) کمیته امداد نیز شرایط و قابلیت ارائه خدمت به جوانان و میزبانی از مسابقات و اردوهای کشوری و استانی را دارد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول