اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مازندران:

بیشتر امور عمرانی حرم امام حسین(ع) به اتمام رسید

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران با تاکید اینکه چهار سقاخانه در حرم حضرت علی (ع) تعریف شده و کار ساخت‌اش به اتمام رسیده، گفت: بیشتر امور عمرانی حرم مطهر امام حسین(ع) نیز به اتمام رسیده است.

بیشتر امور عمرانی حرم امام حسین(ع) به اتمام رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین مهدینژاد یکشنبه شب در دومین نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان از کسب رتبه نخست آمل در جمع‌آوری هدایا و کمکهای مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در بین شهرهای این استان خبر داد.
وی بیان داشت: شهرستان آمل رتبه نخست جمع‌آوری هدایا و کمکهای مردمی برای بازسازی عتبات عالیات عراق را در بین دیگر شهرهای مازندران دارد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران خاطرنشان کرد: در این شهرستان حرکت‌های نوین و جدیدی برای استقبال مردم در کمک به بازسازی عتبات عالیات عراق مشاهده شده که حتی در استان نیز به‌کار گرفته میشود.
مهدینژاد با اعلام اینکه در سال جدید بیش از 300 پروژه برای گسترش حرم‌های مطهر طراحی شده، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال 1382 با سرنگونی رژیم بعث به سپاه پاسداران دستور دادند تا برای بازسازی حرم‌های مطهر عراق از بهترین مهندسان، کارشناسان و متخصصان عمران استفاده کنند.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز در امر جمع‌آوری هدایای مردمی برای بازسازی حرم‌های اهل بیت در عراق فعالیت زیادی دارند، عنوان کرد: 5 هزار پایگاه بسیج در مازندران با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای جمع‌آوری کمکهای مردمی رابطه تنگاتنگی دارند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران یادآور شد: از سال 1382 مشکل آب شرب و کمبود آن در حرم‌های مطرح برطرف شد و همچنین کل سقف حرم‌ها به ویژه حرم امام علی(ع) با ساخت مجدد روبه‌رو بوده و پروژه‌های آن تحویل داده شد.
مهدینژاد با تاکید اینکه چهار سقاخانه در حرم حضرت علی (ع) تعریف شده و کار ساخت‌اش به اتمام رسیده است، گفت: بیشتر امور عمرانی حرم مطهر امام حسین(ع) نیز به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول