اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز آغاز شد؛

آغاز تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) در تبریز

خبرگزاری فارس: گردان‌های رزمی بسیج با نام گردان‌های امام حسین (ع)، از تمرینات تاکتیکی خود را در منطقه عمومی تبریز با ذکر لبیک یا حسین آغاز کردند.

آغاز تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس قلیزاده فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تمرینات با هدف آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی و همچنین ارتقای توان عملیاتی آنان صورت گرفته است.
وی افزود: تمرینات و ممارست دفاعی بسیجیان گردان‌های امام حسین باعث ایجاد روحیه دشمن ستیزی آنان شده و حتی از لحاظ معنوی نیز دل و روح بسیجیان را سیقل می‌دهد.
فرمانده لشگر عملیاتی 31 عاشورا با اذعان به این مطلب که بسیج همیشه خود را برای دفاع از مرز و بوم و ارزش‌های انقلاب آماده نگه می‌دارد، خاطر نشان کرد: تجربیات ارزنده دوران دفاع مقدس دستاورد بسیار بزرگی را برای ما به یادگار گذاشته است و ما با آن پشتوانه بزرگ و جوانان غیرتمند و مومن، هرگز اجازه تعدی به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.
قلیزاده، ولایتمداری و آمادگی جسمی و روحی بسیار بالا را از ویژگی‌های بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) استان به مدت دو ماه در منطقه عمومی تبریز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول