اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 پروژه شهرداری افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس:‌ 21 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

21 پروژه شهرداری افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسم‌ کلنگ تقاطع غیرهمسطح معالی‌آباد به چمران شهر شیراز با قرارداد 50 میلیارد ریالی و تملک 115 میلیارد ریال با هدف روان‌سازی ترافیک و دسترسی بهتر شهرک‌های اقماری به مرکز شهر شیراز به زمین خورد.
در ادامه کلنگ پل ایمان به میدان قصردشت با قرارداد 70 میلیارد ریالی با هدف تکمیل رینگ دور شهر به منظور روان‌سازی ترافیک به زمین خورد.
در این مراسم مرکز کنترل ترافیک شیراز با قرارداد 50 میلیارد ریالی با هدف مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک کلان‌شهر شیراز به بهره‌برداری رسید.
همچنین سالن ورزشی طباطبایی در منطقه سهل‌آباد شیراز با قرارداد 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی و با تملک 7 میلیارد ریال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ ورزش و سلامت شهروندان به بهره‌برداری رسید.
سایت الکترونیک با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال، پروژه کنارگذر علی‌بن‌حمزه تا قبل از ترمینال کاراندیش با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 200 میلیون تومان، احداث بلوار احد ده بزرگی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، بوستان بهارستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 959 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در شهر شیراز به بهره‌برداری رسید.
همچنین بوستان حاشیه‌ای ایمان جنوبی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال، احداث باند کندرو محور شیراز - سپیدان و ضلع جنوبی بلوار عدالت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، کف‌سازی و بدنه‌سازی اطراف شاهچراغ تا گذر جمالی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 370 میلیون ریال نیز مورد افتتاح قرار گرفت.
نقاشی دیواری با اعتباری بالغ بر 674میلیون ریال، خانه شطرنج با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، پارک تفریحی برف‌فروشان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، ساختمان سالن تیراندازی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال، پارکینگ طبقاتی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری شیراز بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول