اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی خبر داد:

پخش زنده آیین افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی اکو

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی از پخش مراسم زنده افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از شبکه‌های استانی صدای مرکز خراسان شمالی و سیمای اترک خبر داد.

پخش زنده آیین افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، قنبر مهدوی‌زاده اظهار داشت: صدا و سیمای استان آمادگی کامل در جهت اطلاع رسانی این رویداد از طریق برنامه‌های شبکه استانی صدا و سیما (شبکه اترک) و شبکه‌های سراسری دارد.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مناسب این رویداد می‌تواند در معرفی استان در سطح کشور و جهان نقش موثری داشته باشد، افزود: صدا و سیمای خراسان شمالی هم پای سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی برنامه‌ریزی لازم را در جهت به تصویر کشیدن و انعکاس این رویداد مهم از شبکه‌های مختلف کشوری با توجه به امکانات رسانه انجام داده است.
مهدوی‌زاده از پخش مراسم زنده افتتاحیه این نمایشگاه از شبکه‌های استانی صدای مرکز خراسان شمالی و سیمای اترک خبر داد و گفت: حضور میهمانان این نمایشگاه در برنامه‌های صدا و سیما و تهیه و پخش گزارش‌های مختلف از شبکه استانی و کشوری از رویکردهای مهم در جهت استفاده از این ظرفیت و قابلیت در معرفی خراسان شمالی است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خراسان شمالی و زمینه سازی جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در استان است.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی همچنین با اشاره به ثبت جهانی موسیقی خراسان شمالی در این نمایشگاه از تولید بیش از 10 اثر موسیقی محلی در واحد شعر و موسیقی استان خبر داد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول