اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر امور مناطق محروم:

اجرای بیمه روستائیان از اولویت‌های دولت است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر امور مناطق محروم گفت: اجرای برنامه‌های بیمه روستائیان از اولویت‌های کاری دولت است.

اجرای بیمه روستائیان از اولویت‌های دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جلیل بشارتی ظهر امروز در جریان بازدید از مناطق محروم شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: ورزش روستایی، مقاوم‌سازی مسکن و بیمه تامین اجتماعی از دیگر اولویت‌های دولت برای پیگیری در مناطق محروم و روستاهای کشور است.
وی با اشاره به ضرورت احداث راه‌های روستایی در مناطق محروم ادامه داد: پروژه محور ارتباطی میدر به پیاز آباد در شهرستان شیروان چرداول از جمله طرح‌های مهم راهسازی در مناطق محروم است.
این مسئول اضافه کرد: این طرح در سه مرحله همزمان به پیمانکاران واگذار شده است و تا بهمن‌ماه امسال عملیات زیرسازی آن انجام می‌شود.
بشارتی تصریح کرد: مهم‌ترین مساله در شهرستان شیروان چرداول اتصال راه‌های این منطقه به استان‌های همجوار است که در دستور کار قرار دارد.
مشاور رئیس جمهور و رئیس دفتر امور مناطق محروم گفت: خدمات انجام شده و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته از جمله احداث راه و آسفالت راه‌های روستایی، آبرسانی، برق‌رسانی و زیرساخت‌های بخش کشاورزی در شهرستان شیروان چرداول مطلوب است.
فرماندار شیروان چرداول در جریان این بازدید گفت: برای اجرای راه‌های روستایی منطقه هلیلان به طول 14 کیلومتر 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمدجواد شریفی افزود: این دستگاه اجرایی برای ارتقای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شیروان چرداول برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.
وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌هایی که در حال اجراست احداث راه‌های ارتباطی بین مناطق روستایی و در حال توسعه شیروان چرداول است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول