اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نکا خبر داد:

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب شرق مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نکا خبر داد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در شرق مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رسول هادیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری  اداره ارشاد شهرستان و نشر سیلیس تهران از 24 شهریور ماه به مدت سه هفته تا 15 مهر ماه انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 5 هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود، تصریح کرد: این کتاب در موضوع‌های علمی، پزشکی، دانشگاهی، علوم محض، کتاب مذهبی، نرم‌افزار و سایر رشته‎های تخصصی به علاقمندان عرضه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از عرضه کتب با تخفیف 20 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده جوایز بسیار مناسبی نیز برای خریداران این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان اینکه در نمایشگاه‌های قبلی استقبال خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های جامع‌  و همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود می‌توان شاهد استقبال بیشتر و چشمگیرتر مردم از این نمایشگاه باشیم.
هادیزاده ادامه داد: هر هفته یک دوچرخه و بسته‌های فرهنگی و جوایز نفیس دیگر به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود و در پایان نمایشگاه نیز با انجام قرعه‌کشی یک کمک هزینه به کربلای معلی اهدا می‌شود.
وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح دانش عمومی را مهم‌ترین هدف از برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: مقابله با شبیخون فرهنگی، آشنایی مردم با تازه‌های نشر کتاب و برآورده کردن خواسته و انتظارات مردم از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
هادیزاده از برگزاری برنامه‎ها و فعالیت‎های فرهنگی متعدد در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: برگزاری نمایش‎های خیابانی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و برگزاری مسابقه برای بازدیدکنندگان از جمله این برنامه‌هاست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا بر ضرورت توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و  خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همچنان یکی از مسائل مهم و اصلی فرهنگی کشورمان محسوب می‌شود.
هادیزاده افزود: تجمیع و امکان دسترسی علاقه‌مندان به کتاب در یک فضای نمایشگاهی و نیز ایجاد شرایط برای خرید ارزان‌تر کتاب می‌تواند از عوامل مهم و موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار آید.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول