اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه سال جاری؛

نمایشگاه کتاب استانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب استانی قم در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه کتاب استانی قم برگزار می‌شود
رسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استانی اظهار داشت: این نمایشگاه در بهمن ماه سال جاری برگزار شده و بن‌های حمایتی نیز در این نمایشگاه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای افزایش کیفیت برپایی نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: امیدواریم در این نمایشگاه خدمات مفید و موثری به علاقه‌مندان حوزه کتاب با موضوعات متنوع ارائه شود.
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای مخاطبان نمایشگاه کتاب استانی اشاره کرد و افزود: 20 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب استانی از طریق بن‌های حمایتی و 20 درصد تخفیف از سوی ناشران ارائه می‌شود و در مجموع هر کتاب با حداقل 40 درصد تخفیف بر اساس قیمت پشت جلد به علاقه‌مندان عرضه میشود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ تلاش شده با ارائه کتاب‌هایی با قیمت مناسب و جمع‌آوری کتاب‌های مورد نیاز از سراسر کشور امکان دسترسی و خرید کتاب به بهترین وجه فراهم شود.
موسوی‌نژادیان خاطرنشان کرد: تجمیع و امکان دسترسی علاقه‌مندان به کتاب در یک فضای نمایشگاهی و نیز ایجاد شرایط برای خرید ارزان‌تر کتاب می‌تواند از عوامل مهم و موثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار آید.
وی عنوان کرد: هر ساله اقدامات گسترده‌ای از نظر افزایش کیفیت، شکل برگزاری، ارائه خدمات و تامین محتوای بهتر صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول