اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هتلداران کرمان:

نرخ مراکز اقامتی کرمان افزایش ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هتلداران استان کرمان گفت: نرخ مراکز اقامتی کرمان در 2 سال گذشته افزایش نیافته است.

نرخ مراکز اقامتی کرمان افزایش ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، سید‌ علی معین‌زاده اظهار داشت: طی دو سال گذشته نرخ هتل‌ها، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی استان کرمان افزایش نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: عدم افزایش نرخ‌ مراکز اقامتی استان در راستای ایجاد شرایط و تسهیلات بهتر برای اقامت گردشگران و مسافران در کرمان بوده است.
معین‌زاده با اشاره به وجود 23 هتل و مهمانپذیر با بیش از یک هزار و 900 تخت در سطح استان کرمان افزود: در صورت ایجاد بسته‌های حمایتی برای هتل‌ها و مراکز اقامتی، امکان ارائه تسهیلات بیشتر به گردشگران و مسافران به وجود می‌آید.
وی افزایش حامل‌های انرژی و هزینه‌های جاری را از مهم‌ترین مشکلات پیش روی هتلداران استان برشمرد و ابراز داشت: هتل‌ها و مراکز اقامتی باید از زیرگروه مشاغل خدماتی خارج و در رسته مشاغل صنعتی قرار گیرند تا بتوانند از تسهیلات موجود در این حوزه بیشتر بهره‌مند شوند.
معین‌زاده کیفیت خدمات در هتل‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: امید است با افزایش حمایت‌های دولت شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش مراکز اقامتی در این استان باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول