اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنایع جنوب کرمان:

توسعه صنایع جنوب کرمان نیازمند مساعدت است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان گفت: نهادهای مربوطه باید راهکارهای مناسبی ارائه دهند و هر چه بیشتر در راستای توسعه بخش صنعت جنوب کرمان همکاری کنند.

توسعه صنایع جنوب کرمان نیازمند مساعدت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم بلوچی‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی مصوبه هیئت وزیران در زمینه بررسی و تنظیم راهکارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت مورد نیاز شهرستانهای جنوبی استان کرمان با اشاره به استقلال اداره کل صنایع و معادن جنوب اظهار داشت: برای رسیدن به نقشه راه توسعه صنعت و معدن نیازمند برنامه‌ای مدون در قالب اهداف و راهکارهای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت هستیم.
وی افزود: نهادهای مربوطه باید راهکارهای مناسبی در این زمینه ارائه دهند و هر چه بیشتر در راستای توسعه بخش صنعت همکاری کنند.
حسن مهنی‌فرد نماینده واحدهای صنعتی با تأکید بر داشتن احساس وظیفه مسئولان و عوامل ذیربط عدم سرمایه‌گذاری در منطقه را یکی از معضلات موجود برشمرد و اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت کشاورزی منطقه باید افزایش یابد.
همچنین نجات مدرس مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان نیز از تلاش مدیریت صنایع و مکانیزاسیون در سازمان جهاد کشاورزی برای پشتیبانی از صنایع تبدیلی خبر داد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بومی و غیربومی در این منطقه باید بیشتر جذب شود.
در این نشست یحیی مالکی نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان با اشاره به جلب اعتماد و پیشرفت سرمایه‌گذاری اظهار داشت: در طول یک سال اخیر دو ناحیه صنعتی جدید احداث می‌شود و شهرک‌های صنعتی فعلی گسترش می‌یابد.
بنابراین گزارش، احمد سلیمانی رئیس دفتر فنی دانشگاه جیرفت، مریم‌السادات موسوی نماینده دانشگاه پیام‌نور و امید حسینی نماینده دانشگاه غیرانتفاعی جاوید نیز با اشاره به برخی راهکارها در راستای هم‌افزایی علم و صنعت، با اعلام آمادگی در زمینه‌های پژوهشی با بخش صنعت در زمینه راه‌اندازی رشته‌های صنعتی در جنوب اظهار امیدواری کردند.
در این نشست با پیشنهاد تشکیل کمیته‌های تخصصی بررسی نیازهای منطقه و بررسی دلایل عدم سرمایه‌گذاری اعضا خواستار همکاری متقابل دانشگاه و صنعت شدند.
بنابراین گزارش، دومین جلسه هماهنگی و بررسی مصوبه هیئت وزیران در زمینه بررسی و تنظیم راهکارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مورد نیاز شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با حضور سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب، مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی در جنوب استان، نماینده واحدهای صنعتی شهرستان و نمایندگان دانشگاه‌های فعال منطقه در محل اداره کل صنایع و معادن برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول