اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 7 میلیارد ریال صورت گرفت؛

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارگاه آجرپزی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: با هزینه 7 میلیارد ریال بزرگ‌ترین کارگاه آجرپزی جنوب کرمان در شهرستان قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارگاه آجرپزی جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، با حضور نماینده کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قلعه‌گنج شامگاه شنبه بزرگ‌ترین کوره آجرپزی جنوب کرمان در شهرستان قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید.
مدیر مجموعه آجرپزی آهوان در این آیین گفت: این کوره آجرپزی در منطقه بلبل‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قلعه‌گنج با مشارکت 100 درصدی بخش خصوصی فاز اول آن با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود.
عنایت کرمی با اشاره به اینکه تاکنون از تسهیلات دولتی استفاده کرده است، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه بزرگ و تمام‌ اتوماتیک نیاز به 7 میلیارد ریال اعتبار دیگر است که امیدوارم مسئولان استانی و مجلس در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اشتغالزایی این طرح افزود: این مجموعه روزانه 600 تن خشت خام تولید می‌کند که با اتمام فاز نهایی این ظرفیت به یک هزار تن در روز می‌رسد و تاکنون برای 50 نفر به طور مستقیم و 250 نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
کرمی با اشاره به مزیت‌های این مجموعه بیان کرد: دستگاه‌های تمام ‌اتوماتیک این مجموعه در جنوب کرمان منحصر به فرد هستند و با توجه به نزدیکی به سه شهرستان رودبار، قلعه‌گنج و کهنوج کمک شایانی به ساخت و ساز مسکن در این مناطق می‌کند.
وی با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت 150 هکتار احداث شده است، افزود: نداشتن جاده ارتباطی شوسه یا آسفالته و آب شیرین از جمله مشکلات این مجموعه است.
کرمی عنوان کرد: مسئولان شهرستان باید نسبت به حل مشکلات سوخت این مجموعه اقدامات لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول