اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند اقدام پلیس در استان کشف شد.

کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
سید حسن فخار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین روز گذشته حین گشت‌زنی در آزادراه قزوین تهران به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی پراید مقدار 11 کیلو و 760 گرم تریاک کشف و راننده 46 ساله رشتی خودرو را دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: در اقدام دیگری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آزادراه قزوین رشت به یک دستگاه سواری پژو با دو سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار 390 گرم ماده مخدر شیشه جاسازی شده کشف و ضبط کردند که در این اقدام دو سرنشین خودرو نیز دستگیر شده و موضوع در حال بررسی است.
فخار به کشف سه کیلوگرم هروئین در قزوین اشاره و اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از تهیه مواد و ورود آن توسط فردی از یکی از استان‌های مجاور به قزوین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی توضیح داد: با تحقیقات پلیس، مأموران از زمان ورود محموله‌ای از هروئین توسط یک دستگاه خودرو به قزوین مطلع و خودروی حامل مواد مخدر را در جاده تاکستان به بوئین‌زهرا شناسایی و متوقف کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در این اقدام مأموران در بازرسی از خودرو مقدار سه کیلوگرم هروئین کشف کرده و متهم اصلی را به همراه سه همدست وی دستگیر کردند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری 20 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر تصریح کرد: در طرحی که در تمام شهرستان‌های استان قزوین به اجرا درآمد هفت قاچاقچی، 13 توزیع کننده و 84 نگهدارنده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
فخار اعلام کرد: در این اقدام مقدار هفت کیلو و 522 گرم تریاک، 53 گرم شیشه، 32 گرم حشیش، 22 گرم شیره تریاک، هشت گرم کراک، 4.5 گرم هروئین، 14 گرم سوخته تریاک و پنج کیلو و 29 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این طرح از 32 منزل مسکونی بازرسی و 27 نقطه آلوده پاکسازی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول