اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر؛

هرمزگان صدرنشین جدول کشفیات مواد مخدر کشور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف دو تن و 443 کیلو و 486 گرم انواع مواد مخدر در دهه نخست شهریور ماه سال‌جاری در این استان خبر داد.

هرمزگان صدرنشین جدول کشفیات مواد مخدر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیاکبر سلیمانیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعات و فنی موفق به ناکام گذاشتن سوداگران مرگ و دستگیری تعداد زیادی از قاچاقچیان شدند‌.
وی افزود: در این رابطه طی عملیات‌های متعدد دو تن و 443 کیلو و 486 گرم انواع موادمخدر کشف، 149 نفر متهم دستگیر، 26 دستگاه خودرو توقیف، دو قبضه سلاح کشف و هفت فقره باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: با توجه به میزان و بعد کشفیات در دهه اول شهریور ماه امسال استان هرمزگان در مقایسه با عملکرد دیگر نواحی در صدر استان‌های کشور قرار دارد.
سلیمانیان در پایان ضمن قدردانی از اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: مقوله قاچاق مواد در حال حاضر یک تهدید فرا استانی محسوب میشود و دشمن به طرق مختلف و از مسیرهای نامشخص درصدد ضربه وارد کردن به سرمایه‌ها و داشته‌های انقلاب است که در این راستا مأموران مبارزه با مواد مخدر باید مجدانه و بیشتر از گذشته با این پدیده شوم مبارزه و بسترهای ورود مواد را مسدود کنند.
انتهای پیام/ل30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول