اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان خبر داد:

اختصاص 15 میلیارد ریال به بهداشت و درمان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان دشتستان از اختصاص 15 میلیارد ریال به بهداشت و درمان دشتستان خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد ریال به بهداشت و درمان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: توجه به شاخص‌های بهداشتی و درمانی در دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری داشته و روز به روز شاهد بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی هستیم.
وی افزود: مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های زیرمجموعه شبکه بهداشت دشتستان طی چند سال گذشته خدمات مطلوبی به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه کرده‌اند و رضایت خاطر شهروندان فراهم شده است.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان با بیان اینکه بیش از 300 هزار نفر از خدمات شبکه بهداشتی و درمانی دشتستان بهره‌مند هستند خاطرنشان کرد: بیش از 90 هزار خانوار در قالب 310 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی برخوردار هستند.
کهن از افزایش 50 درصدی اعتبارات بخش بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به بخش بهداشت و درمان دشتستان در مرحله نخست حدود 721 میلیون تومان بوده که به همت فرماندار دشتستان و توجه خاص وی به امر سلامت، اعتبار مذکور به بیش از 15 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی اذعان داشت: این اعتبار علاوه بر پرداخت مطالبات پیمانکاران، برای تکمیل و احداث مراکز بهداشتی درمانی طلحه، دهرود، تنگ ارم و تعمیر بخش C.C.U و I.C.U بیمارستان 17 شهریور برازجان و سالن رابطان مرکز بهداشتی درمانی سعدآباد هزینه می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: تکمیل پانسیون پزشکان سعدآباد و آبپخش و همچنین احداث مرکز بهداشتی درمانی ولی عصر (عج) برازجان، احداث مرکز اورژانس شماره 2 برازجان، خرید تجهیزات مراکز و خانه‌های بهداشت نیز از دیگر مواردی است که از محل اعتبارات عمرانی بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.
کهن اضافه کرد: همچنین بخشی از اعتبارات عمرانی نیز به منظور تکمیل ساختمان 24 واحدی بیمارستان و همچنین 12 واحدی پانسیون مرکز امام حسین (ع) و مطالبات مرکز بهداشتی درمانی شهید فرهی و بخش دیالیز و داخلی اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: با همه توان و ظرفیت موجود در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول