اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی ‌آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف محموله قاچاق لوازم بهداشتی - آرایشی در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از کشف محموله قاچاق لوازم بهداشتی ـ آرایشی در تبریز خبر داد.

کشف محموله قاچاق لوازم بهداشتی - آرایشی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمود رزم گیر، از کشف و ضبط محموله قاچاق لوازم آرایشی در تبریز خبر داد و افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده معادل 10 میلیون تومان بوده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی اجناس ضبط شده هفت میلیون تومان است از احتمال ورود باقی اجناس، ‌معادل 3 میلیون تومان به بازار خبر داد.
رئیس پلیس امنیت محموله‌های کشف شده را شامل 8 هزار اسپری محرک جنسی،‌ 5 هزار ظروف اسپری خالی، ‌7 هزار ریمل اعلام کرد.
وی تأکید کرد: لوازم آرایشی ضبط شده با استفاده از مواد اولیه نامشخص ساخته شده است و احتمال بروز عوارض شدید پوستی و چشمی در مصرف کننده را دارد.
رئیس پلیس امنیت گفت: ‌پرونده اولیه متهم تکمیل شده و به دادسرا فرستاده شده است.
وی انگیزه متهم را مسائل اقتصادی دانست و از شهروندان خواست هنگام خرید لوازم بهداشتی- آرایشی دقت کنند.
محمد خوش خلق،‌ مسئول بازرسی و امور دارویی آذربایجان شرقی هم تأکید کرد: شهروندان از دو طریق می توانند از مجاز بودن محصولات اطمینان پیدا کنند.
وی افزود: مردم می‌توانند با خراش دادن محل بارکد کالا و ارسال شماره آن با اس ام اس در عرض 5 دقیقه از مورد تأیید بودن کالا با خبر شوند.
خوش خلق عمده محل فروش کالاهای تقلبی را ماهواره‌های فارسی زبان،‌ فروشنده های دوره گرد و واحدهای فاقد پروانه کسب دانست و خواستار خرید شهروندان از مراکز معتبر شد.
بابک بدلی،‌ مسئول حراست اداره کل استاندارد استان هم از تکمیل مراحل اجرایی ایران کد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای طرح ایران کد،‌هیچ محصولی بدون آزمایش و نمونه‌برداری وارد ایران نمی‌شود. 
انتهای پیاام/ش30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول