اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شیراز:

تیم‌های ورزشی شیراز حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تیم‌های ورزشی دارای برنامه راهبردی شیراز حمایت قاطع می‌شود.

تیم‌های ورزشی شیراز حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، محمد بذرافشان در حاشیه بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه حافظیه شیراز اظهار داشت: داشتن تیمی با اخلاق و حرفه‌ای مانند شهید سپاسی در بالاترین لیگ فوتبال کشور حق مردم شریف و ورزش‌دوست این شهرستان است و فصل گذشته جای خالی این تیم در لیگ برتر کشور به خوبی احساس می‌شد.
وی با اشاره بازگشت تیم اخلاقی و حرفه‌ای فجر سپاسی شیراز به لیگ برتر فوتبال کشور افزود: کسب افتخارات متعدد با بضاعت اندک همراه با حفظ ارزش‌های اسلامی یکی از ویژگی‌های این تیم پرطرفدار شیرازی است که در سومین حرم اهل بیت (ع) به عنوان نماینده مردم ولایت‌مدار و ورزش‌دوست شهر مقدس شیراز در لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور حضور داشته باشد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره طرفداران و تماشاگران فهیم این تیم که در سرما و گرما تیم محبوب خود را تنها نگذاشته‌اند؛ خاطرنشان کرد: تیمی که به نام شهید مزین است همواره افتخارآفرین بوده و در آزمون‌های متعدد و فراز و نشیب‌های پیش‌رو سربلند بیرون آمده است.
بذرافشان در ادامه بیان داشت: تیم فجر شهید سپاسی با بازی‌های جوانمردانه خود بارها نشان داده است که معنویات و توسل به ائمه اطهار (ع)، بیش از حمایت‌های مالی در روزهای سخت به نجات این تیم آمده است و تمام چیزها در حمایت‌های مالی خلاصه نمی‌شود.
وی با اشاره به عملکرد مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: مدیریت دلسوزانه و اخلاص بازیکنان و کادر فنی تیم به یاد شهید سپاسی و دیگر شهدای والامقام دفاع مقدس در موفقیت‌های به دست آمده بسیار تاثیرگذار بوده است؛ البته سیاست حمایتی مدیریت باشگاه در حفظ و حمایت سرمربی جوان و با انگیزه خود همراه با برنامه‌های فرهنگی در نوع خود قابل تقدیر است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه منکر اثر حمایت‌های مالی در روند صعودی تیم‌های ورزشی نمی‌شویم؛ اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تیم‌های ورزشی دارای برنامه راهبردی شیراز حمایت قاطع می‌شود و حمایت از تیم‌های فوتبال نیز در این راستا است. 
بذرافشان حضور حسین صادق عابدین به عنوان مدیریت ارشد فارس را یک فرصت مناسب برای ورزش این استان دانست و ابراز داشت: حضور استاندار ورزش‌دوست به همراه اعضای شورای تامین استان فارس در روزهای نخستین مدیریت‌شان در ورزشگاه حافظیه شهر مقدس شیراز و ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف به تنها تیم شیرازی حاضر لیگ برتر فوتبال کشور نویدبخش روزهای خوب ورزش این استان است.
وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان شیراز در چارچوب قانون حامی تیم‌های ورزشی دارای برنامه راهبردی است، اشاره‌ای نیز به دو تیم برق و پیام مخابرات شیراز داشت و اضافه کرد: تیم برق شیراز شناسنامه فوتبال فارس و شیراز است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این تیم نیز به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور بازگردد و مانند گذشته شاهد شادی و نشاط طرفداران بی‌شمار و با اخلاق این تیم مردمی باشیم.
در پایان بازی فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان که همراه با برد سه بر دو تیم فجر سپاسی شیراز بود، سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با حضور در رختکن این تیم، پیروزی به دست آمده را به کادر فنی و بازیکنان فجر شهید سپاسی تبریک گفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول