اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل پاییز؛

نمایشگاه فروش پاییزه در نهبندان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آستانه فصل پاییز نمایشگاه فروش پاییزه در نهبندان با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.

نمایشگاه فروش پاییزه در نهبندان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره بازرگانی نهبندان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 9 روز در محل سالن نمایشگاهی اداره بازرگانی دایر و به روی شهروندان و مردم باز است.
رضا اردونی با بیان اینکه این نمایشگاه متشکل از 35 غرفه است، تصریح کرد: کالاها و اجناس مورد نیاز مردم در این غرفه‌ها با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس نیز سعی شده در این نمایشگاه کالاهایی از قبیل لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش عرضه شود.
رئیس اداره بازرگانی نهبندان هدف از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در این شهرستان را پاسخ‌گویی به نیاز مردم در این فصل از سال و کمک به تنظیم بازار دانست و افزود: جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
اردونی گفت: بازرسان و ناظران اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی نهبندان به صورت تمام وقت در این نمایشگاه حضور داشته و بر قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم نظارت دارند.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا عرضه کالایی با قیمت بالا و یا کیفیت پایین مراتب را به بازرسان و ناظران حاضر در این نمایشگاه اعلام کنند.
رئیس اداره بازرگانی نهبندان تعداد بازرسیهای انجام شده از واحدهای صنفی شهرستان بعد از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را 31 هزار و 434 مورد عنوان کرد.
اردونی افزود: از این تعداد 22 هزار و 26 مورد مرتبط به هدفمندی یارانه‌ها و 9 هزار و 408 مورد نیز برای طرح نظارتی نوروز بوده است.
وی از پلمب 21 واحد صنفی متخلف سطح شهرستان بعد از اجرای این قانون خبر داد و گفت: از این تعداد 16 واحد مربوط به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و پنج واحد نیز مرتبط به طرح نظارتی نوروز 90 است.
رئیس اداره بازرگانی نهبندان ادامه داد: برگزاری هشت جلسه ستاد هدفمندسازی و تنظیم بازار با ریاست فرماندار نهبندان و مصوب شدن 89 مصوبه از اهم اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و تنظیم بازار شهرستان نهبندان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول