اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به موفقیت‌های پارس جنوبی:

نتایج حاصل از تحریم‌ها عکس خواسته تحریم‌کنندگان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: نتایج حاصل از تحریم‌ها دقیقا عکس خواسته تحریم‌کنندگان بوده و شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری در صنعت نفت و پارس جنوبی هستیم.

نتایج حاصل از تحریم‌ها عکس خواسته تحریم‌کنندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی در بازدید از تاسیسات بندری منطقه ویژه پارس اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات منطقه ویژه از مهم‌ترین اولویت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه است و در نیمه نخست امسال اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان موقعیت ارزنده منطقه و امکانات بینظیر مستقر در بندر پارس افزود: دسترسی آسان به آب‌های بین‌المللی، وجود دو بندر استاندارد و ارزشمند در عسلویه و وجود گمرکات فعال و معافیت گمرکی مناطق ویژه از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی است که باید استفاده لازم را ببریم.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: وجود منابع غنی گاز و صنایع بالادستی و وجود فرودگاه بین‌المللی و همچنین وجود زیرساخت‌های راه و امکانات بهداشتی و اقامتی نیز از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی است که امیدوار هستیم بتوانیم در امر جذب سرمایه‌گذار به توفیق لازم برسیم.
موسوی تصریح کرد: امروز شاهد تلاش دسته‌جمعی مدیران و کارکنان فازهای مختلف پارس جنوبی هستیم و همه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی مصمم هستند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به صنعت نفت گفت: دشمنان در سال‌های گذشته، راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام را امتحان کرده‌اند و در هر دوره نیز با شکست مواجه شده‌اند که اطمینان داریم در عرصه اقتصادی نیز شکستی دیگر را متحمل می‌شوند.
مدیر عامل پارس جنوبی به تحریم‌های بین‌المللی و اثرگذاری تحریم‌ها بر وضعیت پارس جنوبی اظهار داشت: بدون تردید نتایج حاصل از تحریم‌ها دقیقا عکس خواسته تحریم‌کنندگان بوده و هم‌اکنون با تلاش و فعالیت متخصصان داخلی، موفق شده‌ایم در بومی‌سازی بسیاری از قطعات به موفقیت برسیم و این امر موجبات عصبانیت و ناکامی دشمنان را فراهم کرده است.
موسوی با تاکید بر شتاب‌بخشی در امر توسعه فازهای جدید نیز اذعان داشت: امروز با پشتکار بالای وزیر نفت و با اراده همه مدیران شاهد سرعت بخشیدن به این طرح‌ها هستیم و این امر به هیچ وجه خواسته تحریم‌کنندگان نیست.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 16 میلیارد دلار در منطقه ویژه پارس جنوبی سرمایه‌گذاری میشود که عمدتا در راستای تکمیل فازهای در دست احداث است و باید با شتاب بخشیدن به پروژه‌ها، عقب‌ماندگی در برداشت گاز از میدان مشترک را جبران کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول