اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

بیداری اسلامی رخداد معنوی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان رخداد معنوی است.

بیداری اسلامی رخداد معنوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی سپری در برابر مسائل زندگی است و در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی تقوای الهی باید رعایت شود.
این مسئول افزود: اگر تمام مردم به لباس تقوا ملبس شوند بسیاری از بداخلاقی‌ها از بین می‌رود و تمام مردم در کنار هم با مهربانی زندگی می‌کنند.
قهرمانی با بیان اینکه تقوای الهی در ایجاد امنیت نیز نقش زیادی دارد، بیان کرد: تقوای الهی که امنیت مردم، خانواده، امنیت سیاسی و اجتماعی را تامین می‌کند و این لطف و دستور الهی است که در تمام ابعاد عنایت ویژه‌ای به انسان دارد.
وی در ادامه به رویدادهای مهم جهان اشاره کرد و گفت: اندیشه و بیداری اسلامی که در جهان رخ می‌دهد رخداد معنوی است.
این مسئول اظهار اشت: انقلاب‌ها برآمده از عدالت خواهی مسلمانان مظلوم منطقه هستند و به برکت انقلاب با الگوگیری از آرمان نظام و فرمایشات امام راحل و رهبر معظم، انقلاب‌ها در کشورهای اسلامی آغاز شده و استقرار می‌یابند.
قهرمانی ادامه داد: روزی می‌آید که این انقلاب‌ها در ابعاد جهانی رخ می‌دهد و تمام کشورها به آزادی دینی و معنوی می‌رسند و امواج این بیداری به کشورهای اروپایی رسیده و آمریکا را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه به امید خداوند مردم جهان از مستبدان و دروغ لیبرالیستی و سوسیالیستی خسته شده‌اند، اعلام کرد: با استقرار انقلاب‌‌های اسلامی در کشورهای اسلامی شاهد رسیدن قرن حاکمیت معنویت در جهان خواهیم بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول