اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 7 رشته؛

انتشارات جباری قهرمان لیگ دو و میدانی قم شد

خبرگزاری فارس: تیم دو و میدانی انتشارات جباری با کسب بیشترین امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم شد.

انتشارات جباری قهرمان لیگ دو و میدانی قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین مرحله از دومین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم جمعه شب با شرکت دو و میدانی کاران مدعی از هشت تیم در هفت ماده به انجام رسید تا تیم‌های و نفرات برتر مشخص شوند.
برای رقابت در نخستین مرحله از دومین دوره مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم، دو و میدانی کاران تیم‌های شرکت‌کننده در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر رقابتی جذاب و تماشایی برگزار کردند.
در دومین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم دو و میدانی کاران تیم‌های قهرمانان، پاسارگاد، مقاومت، دیبا ترنج، ناحیه چهار آموزش و پرورش و انتشارات حیدری از جمله تیم‌های شرکت‌کننده هستند که در مرحله نخست رقابت نزدیکی با یکدیگر بر سر کسب عناوین برتر هر دو بخش تیمی و انفرادی این مرحله داشتند.
این در حالی است که این مرحله از مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم، در دوهای 100، 400 و 1500 متر، 110 متر با مانع که ارتفاع مانع آن 91 سانتی‌متر، پرش طول، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه 5 کیلوگرمی به انجام رسید.
در پایان رقابت‌های بخش انفرادی مواد مختلف، در ماده 100 متر این میثم واحدیان بود که بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه در این رشته علیرضا سعادتمند توانست مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.
در پایان پیکارهای بخش انفرادی ماده 110 متر با مانع عباسی فرد دیگر رقبای خود را پشت سر گذاشت و مقام قهرمانی را از آن خود کرد، در این ماده یوسفی دیگر ورزشکار مدعی بود که توانست مقام دوم و مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.
در پایان مسابقات بخش انفرادی ماده 400 متر این دوره از رقابت‌ها، علیرضا ذاکری از چهره‌های سرشناس دو و میدانی قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این ماده علیرضا خلجی مقام دوم را به خود اختصاص داد.
در پایان رقابت‌های بخش انفرادی ماده 1500 متر رحیم رستگاری بالاتر از دیگر مدعیان قرار گرفت و در واقع زودتر از دیگر رقبای خود به خط پایان رسید تا قهرمان این ماده شود، در این رشته احمد ابراهیمی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
در پایان پیکارهای بخش انفرادی ماده پرش طول این دوره از مسابقات، میلاد دریساوی چهره درخشان دو و میدانی قم در ماه‌های اخیر مسابقات قهرمانی کشور توانست عنوان نخست را از آن خود کند، در همین رشته علیرضا نوروزی دیگر جوان آینده دار دو و میدانی قم نایب قهرمان شد.
در مسابقات بخش انفرادی ماده پرش ارتفاع محمد سبب کار بهترین پرش را از خود به ثبت رساند تا عنوان نخست و مقام قهرمانی را به دست بیاورد، در این ماده جبار پور بهتر از دیگر رقبا عمل کرد و بعد از سبب کار به مقام دوم دست یافت.
در پایان مسابقات بخش انفرادی ماده پرتاب وزنه نیز این رضا خزایی بود که توانست با بهترین پرتاب دیگر رقبا را کنار زده و به مقام قهرمانی دست یابد، ضمن اینکه در این ماده عنوان نایب قهرمانی به حامد خزایی دیگر مدعی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها رسید.
در پایان این رقابت‌ها و در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، تیم دو و میدانی انتشارات جباری موفق به کسب مقام قهرمانی شد، تیم دو و میدانی پاسارگاد قم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم دو و میدانی قهرمانان در جایگاه سوم ایستاد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول