اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

قانون ما قرآن است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: قرآن به عنوان قانونی که خداوند برای زندگی بشر قرار داده است، باید همواره مورد توجه ما باشد.

قانون ما قرآن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در شهر مقدس شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن به عنوان قانون خداوندی، هرآنچه برای زندگی انسان در دنیا و آخرت لازم است، وجود دارد و در حقیقت قرآن قانون زندگی بشریت است.
وی با اشاره به برخی آیات قرآنی در توصیف این کتاب آسمانی، افزود: قرآن قانونی کامل برای سعادت دنیا و آخرت است و تر و خشکی وجود ندارد، مگر اینکه در قرآن آمده و به آن اشاره شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: بایدها و نبایدهای زندگی بشر و اینکه چگونه باید زندگی کرد، همگی در قرآن موجود و در اختیار ما قرار دارد و باید از این فرصتی که خداوند برای ما فراهم آورده است در مسیر سعادت کامل بهره‌گیری کنیم.
صادق عابدین تصریح کرد: اهتمام به این کتاب توجه به سعادت در زندگی دنیا و آخرت است و ما همگی وظیفه داریم به این کتاب الهی توجه کنیم.
وی افزود: نخست وزیر اسبق انگلستان (تونی بلر) که سال‌ها مقابله با اسلام را در دستور کار خود داشت، اذعان کرده است که پس از پایان نخست وزیری، چند بار قرآن را مطالعه کرده و با مطالعه قرآن، به شناخت بهتری از اسلام رسیده است.
استاندار فارس با اشاره به عظمت قرآن و حدیت معتبر ثقلین، بیان کرد: ما چنین نعمتی داریم که در کنار اهل بیت پیامبر (ع) به ما توصیه و تاکید شده است که به این دو تمسک جوئید تا راه درست را در پیش گیرید.
صادق عابدین با تقدیر از فرماندهی ارشد ارتش در استان فارس، به منظور میزبانی مسابقات قرآنی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری این مسابقات در حرم مطهر حضرت سید علاء‌الدین حسین (ع)، گفت: به این مکان ارادت زیادی دارم و معتقدم که از این مکان شریف و مدفن برادر بزرگوار ایشان حضرت احمدبن‌موسیالکاظم (ع) نور به آسمان میرود.
وی تصریح کرد: افتخار میکنم که خادمی شهر مقدس شیراز و سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) و مردم متدین و عزیز این شهر و استان پر افتخار فارس، نصیب من شده است.
استاندار فارس همچنین اظهار امیدواری کرد که همگان در خدمت به کتاب الهی قرآن و فهم و عمل به دستورات آن، به قدر بضاعت خود، تلاش کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول