اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بازرگانی خوزستان خبر داد:

کشف 11 هزار قلم لوازم آرایشی ـ بهداشتی قاچاق

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 11 هزار و 420 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

کشف 11 هزار قلم لوازم آرایشی ـ بهداشتی قاچاق
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی خوزستان، ابوالقاسم کوره‌چینی اظهارداشت: در پنج ماهه نخست امسال 25 هزار و 771 پاکت انواع کالای دخانی و 11 هزار و 420 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط و پس از تکمیل پرونده، 161 فقره به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 100 گشت مشترک ویژه قاچاق کالای دخانی، آرایشی و بهداشتی در استان خوزستان انجام شده است، افزود: در گشت‌های نظارت و بازرسی این سازمان، 142 فقره پرونده قاچاق کالای دخانی به ارزش210 میلیون و 87 هزار و 300 ریال در 65 مورد گشت و19 فقره پرونده قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 96 میلیون و 913 هزار و 610 ریال در 45 مورد گشت مشترک کشف و ضبط شد.
کوره‌چینی با اشاره به آمار بازرسی و کشف کالای قاچاق در پنج ماهه نخست امسال یادآور شد: 679 مورد بازرسی در زمینه کالای دخانی و 265 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شده که در نتیجه آن، 142 واحد متخلف عرضه کننده کالای دخانی و 19 واحد متخلف عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: همچنین 537 واحد صنفی عرضه کننده کالای دخانی و 246 واحد صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی و آرایشی غیرمتخلف نیز شناخته شدند.
معاون سازمان بازرگانی خوزستان گفت: در این گشت‌ها سازمان بازرگانی، دخانیات، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی ذیربط، ناجا، اماکن نیروی انتظامی و بازرسی اصناف به صورت مشترک حضور داشتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول