اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز کنترل حمل ونقل و ترافیک مشهد خبر داد:

نظارت 115 دوربین بر ترافیک مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز کنترل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از نظارت و مدیریت ترافیک معابر و بزرگراه‌های شهر توسط 115 دوربین نظارت تصویری خبر داد.

نظارت  115 دوربین بر ترافیک مشهد
علی پژومندراد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری بودیم که با هدف هوشمندسازی ترافیک در معابر و بزرگراه‌های مشهد نصب شده‌اند.
وی گفت: با استفاده از دوربین‌های نظارتی میتوانیم تسریع در اعزام نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه را شاهد باشیم.
مسئول مرکز کنترل ترافیک ادامه داد: همچنین با وجود این دوربین‌ها شهروندان می‌توانند از گزارش لحظه‌ای ترافیک شهر خبر داشته باشند.
پژومندراد گفت: مدیریت و نظارت ترافیک شهر به صورت 24 ساعته (شبانه‌روز)در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد با پرسنلی کاملا مجرب صورت میگیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان امسال با نصب 15 دوربین دیگر در معابر شهر بتوانیم در راستای مدیریت بهتر و همچنین کاهش ترافیک شهر گام موثری برداریم.   
مسئول مرکز کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد همچنین در بخش دیگر سخنانش از نصب چراغ راهنمایی در میدان آزادی خبر داد.
پژومندراد اظهار داشت: تقاطع غیر هم‌سطح آزادی یکی از نقاط پرتردد شهر است که بدلیل داشتن چند شریان اصلی  و مهم شهر در طول شبانه روز شاهد ترافیک‌های سنگین هستیم و در همین راستا طرح نصب چراغ راهنمایی در ورودی‌های این میدان تصویب و در دستور اجرا قرار گرفت.
وی اظهار امیدواری کرد: با نصب چراغ راهنمایی در ورودی‌های این میدان بتوانیم از بروز گره‌های ترافیکی در دور میدان کاسته و تردد روان‌تر خودروها را شاهد باشیم.
پژومندراد گفت: طرح نصب چراغ راهنمایی در چند تقاطع‌های غیر هم‌سطح پرتردد دیگر از سوی این سازمان در حال بررسی است و تا پایان امسال به مرحله اجرا در میآید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول