اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در گفت‌وگو با فارس:

ترافیک اطراف مراکز خرید 7 تا 10 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به آغاز خریدهای مهر ماه خبر از افزایش 7 تا 10 درصدی افزایش ترافیک در مراکز خرید داد.

ترافیک اطراف مراکز خرید 7 تا 10 درصد افزایش یافت
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت:هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان جمهوری و  بازار به دلیل حجم بالای مراجعه مردم با ترافیک رو به رو شد که با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی  و همراهی مردم ترافیک در این بخش هم اکنون روان شده است.
 
وی ادامه داد: بخش دیگری از ترافیک در محورهای منتهی به 4 بازار پاییزه شمال، جنوب، شرق و غرب مشاهده میشود که با توجه به امکانات موجود اقدام به روان سازی مسیر در این محور‌ها شده است.
 
رحیمی بیان داشت: به دلیل وجود مراکز متعدد تجاری در محدوده پارک ارم و کمبود گیت‌های ورودی به مرکز خرید حجم ترافیک در این محدوده افزایش یافته و بار آن وارد محور غرب به شرق بزرگراه تهران کرج شده است. هشدارهای لازم به مسئولین این بازار داده شده و هم اکنون رپ‌هایی برای ورود خودروها به مرکز خرید در حال ایجاد است اما سرعت کار بسیار پایین است که ما توقع داریم و از این طریق آخرین هشدار را ارائه میکنیم تا رپ‌سازی با سرعت بیشتری صورت بپذیرد.
 
وی در پایان گفت: توقف‌های حاشیه‌ای و سد معبر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی به شدت برخورد خواهد شد و امیدواریم مردمی که برای خرید به همراه خانواده به مراکز خرید و بازارهای پاییزه مراجعه میکنند به این دو موضوع توجه داشته باشند و با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول